Gå til innhold

TES: Den store TES IV Oblivion tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan snakke om Oblivion rett og slett. Så vi slipper all OT-praten i "Hva ville du gjort i TES IV Oblivion akkurat nå?"-tråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal folk slutte å lage store tråder? Så vidt jeg vet så er dette et forum ikke et chat rom og OT tull hører ikke hjemme i et forum. Er det noe du lurer på så lager du en ny thread og folk som vet svarte svarer. Ferdig med den saken. I en stor thread så er det ikke mulig å finne svar på spørsmål eller noe man lurer på. Det blir også vanskligere å finne svar på spørsmål som alt er tatt opp forde søk funksjonen blir svekket hvis alt ligger under en topic.

Egentlig burde du kalle denne threaden for "Her kan du spamme alt du vil om TES IV Oblivion" Jeg vil faktisk gå så langt som å si at for hver stor tråd som blir startet synker nivået på forumet.

Ikke ta det ille opp, men jeg kommer aldrig til å poste i eller lese en stor tråd om noe som helst, noen gang.

Threads som "Hva ville du gjort i TES IV Oblivion akkurat nå?" kan folk bare ignorere å mods kan stenge den og henvise folk til irc kanalen.

Det var dagens sterke mening.

Skrevet

Som Mith skriver er det bare å starte en ny tråd hvis det er noe spesifikt du vil snakke om, eller spørre om angående Oblivion. Slike store tråder er uoversiktelige.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...