Gå til innhold

A64 Venice OC res "round up"


Anbefalte innlegg

Jeg holder på med "statistikken" nå. Jeg antar jeg blir ferdig i løpet av helga. Det er mye som skjer i min lille verden nå, så jeg har det ganske travelt. :)

Gleder meg til du har det klart. Jeg har valget mellom å håndplukke disse fra jobb:

3000+ 0532FPMW

3000+ 0533DPGW

 

3200+ 0521APAW

3200+ 0522BPCW

3200+ 0524GPFW

3200+ 0526APAW

 

så vidt jeg husker er alle E3

 

Bare du får "statistikken" klar, så klarer jeg nok bestemme meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatert CPU database ligger nå på første side.

Desverre ser det ut til at nettet har stilnet betraktelig siden uke 15-18 gulldagene. Interessen har flyttet seg mer og mer over til X2. Antallet CPU-er i databasen ligger spredt utover ganske mange uker. "Like too little butter scraped over too much bread". ;)

 

Derfor ble ikke oppdateringen så stor som jeg hadde håpt på. Det er vanskelig å tegne seg et klart bilde av hva som faktisk foregår. :(

 

need4sms: Der kan jeg ikke hjelpe deg desverre. Det er for få CPU-er å trekke slutninger fra. Du kan jo se selv. Kanskje du klarer å skaffe deg et slags bilde over hvordan situasjonen er?

 

 

Og forresten: jeg har ikke lagt min CPU til databasen enda. Det er en finfin uke 17 og er snart i ferd med å møte ekte peltier-kulde...

Endret av oddarne84
Lenke til kommentar
need4sms: Der kan jeg ikke hjelpe deg desverre. Det er for få CPU-er å trekke slutninger fra. Du kan jo se selv. Kanskje du klarer å skaffe deg et slags bilde over hvordan situasjonen er?

Kom ikke inn på home.no.net sine sider akkurat nå, men skal kikke på det når de er oppe igjen.

 

Utifra den gamle databasen din, så har jeg forstått at APAW er ganske bra, så det blir nok kanskje den...om den nye er "enig" da. :)

APAW uke 21 eller 26...ikke lett å velge. Kjipt om jeg får en dårlig en...men...da tror jeg det blir RMA på den.. :) og så et nytt forsøk. :)

Lenke til kommentar

Hadde noen tvunget meg til å velge ville jeg valgt APAW 0526. Det eneste resultatet jeg har fra uke 25 er 2,7GHz med 1,34V. Uke 26 burde ikke være mye dårligere.

 

Excel lista er nå flyttet til www .home.no.

 

Og helst ikke ta for mange RMA? Please? Det går ut over alle andre i mer eller mindre grad. :(

 

Og det ser ikke ut som om det er flere magiske steppinguker igjen der ute. Desverre. Finner du uke 15/17 - go for it!

Endret av oddarne84
Lenke til kommentar
Hadde noen tvunget meg til å velge ville jeg valgt APAW 0526. Det eneste resultatet jeg har fra uke 25 er 2,7GHz med 1,34V. Uke 26 burde ikke være mye dårligere.
Hvis man ser på uke 17 vs uke 18...så kan uke 26 være veldig mye dårligere enn uke 25... ;)
Excel lista er nå flyttet til www .home.no.
Takk takk :)
Og helst ikke ta for mange RMA? Please? Det går ut over alle andre i mer eller mindre grad. :(
Hadde isåfall bare byttet fra uke 26 til uke 21. Skulle ikke gjort det mange ganger.

 

Topp jobb du gjør med å samle info! :)

 

vel...tilbake til å pumpe opp min gamle xp2700+...

Lenke til kommentar
Jeg får 47sek i superPi med venice 3000+. Syns det var litt dårlig score. hva får dere andre uklokka?

Det er nok helt normalt, kommer også ann på hva slags minne du har...

 

Edit: Ja, ganske så off-topic. Tok edit istedet for å lage enda en ny post.

 

Kanskje on-t; en cpu som kjører stabilt på 2,7 med 1,5V og 2,8 med 1,65V på vann. Hva tror dere den klarer med minusgrader?

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...