Gå til innhold

Vin Diesel som Agent 47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vin Diesel har jo æren for å være den ENESTE troverdige voice-actoren i et spill noensinne, siden Monkey Island 3. Så SÅ dårlige nyheter kan det umulig være. Om noen faktisk har spilt The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay - så står Vin Diesel for mye av grunnen til at det spillet var underholdende. Tøff kar han der.

 

Men om han passer som bleik og kynisk leiemorder, aka mr.47, er jeg ikke så sikker på. Men hundre kroner på at vi alle skifter mening rimelig kjapt etter filmen er sett.

Lenke til kommentar

...........................*sukk* d er bare amerika som er flink til å ødelegge alt som er hellig....(inkl at Halo blir film, samt Doom!!) Og Vin Diesel er jo en såååååååååå bra skuespiller (ja d var blodig ironi)

Seff blir dette boikott. De kunne vel uansett ha funnet en litt mer passende skuespiller! Vin Diesel ser jo bare.... IKKE Hitman ut! ....jeg er skuffet!

 

Personlig gpr jeg over til asiatisk produserte filmer...

nå har jeg fått nok av de overfladiske amerikanerne.

Husker også den gang i tiden da de lagde Street Fighter med Juan Claud Van Dam (eller åssn det skrives) ...selv var jeg stor fan av street fighter.....helt til jeg så den filmen..... spillene ble aldri det samme...

 

Jeg kan og se for meg en framtid da, Hollywood produserer en Duke Nukem film.....med Dolf Lungren i hovedrollen..... sykt, rett og slett sykt.

Lenke til kommentar

satan, jeg er drittlei av å se trynet til vin diesel om dagen.. jævla gubben er jo overalt jo! Ok, ha gjør en halvveis god jobb i pitch black og riddick, men det gjør ikke hele fyren stort mindre plagsom...

 

jeg tror ikke Vosloo hadde gjort en veldig bra jobb som hitman, han ser for... vel, jeg veit ikke helt, men siden the mummy har jeg alltid forbundet ham med midtøsten/egypt. Han er en god skuespiller, men jeg tror ikke han passer helt.

 

Kan de ikke bare dra en final fantasy og animere hele filmen? Da er jo hele problemet løst...

 

Og når det gjelder lovestories og liknende, så håper jeg virkelig utviklerne har vett til å stryke alt sånt fra manuset. 47 skal ikke være en sånn karakter som blir forelska i den første og beste!

Lenke til kommentar

Altså.. det med kate.. det var en SPØK! :no:

 

 

Måtte nesten fyre opp hitman i går og prøve å venne meg til tanken. Det jeg kom fram til var at om vin diesel droppa aksenten og brumlinga så kunne han faktisk gjøre en god jobb med STEMMEN til 47. Men han sliter fremdeles med fysikken og utseende da..

 

Kom også til å tenke på filmen Sjakalen, der bruce willis spiller en karakter som ikke er så ulik 47 (i natur og oppførsel). Når jeg tenker på den filmen så hadde jeg faktisk ikke blitt så voldsomt skuffa om de hadde skrelt håret av bruce willis og putta han i filmen. Han får til å spille kynisk og profesjonell leiemorder.

Lenke til kommentar

NEI!!!

Vin Diesel :thumbdown:

Han kommer til å ødelegge hitman serien for godt, han er ikke i nærheten av like proff som Codename 47 :no:

 

Uff, dette blir boikott og nedlasting for min del, Vosloo kunne ha spilt 47, det kunne jeg ha godtatt.

Noen som har et bilde av han som har stemmen til 47 i spillene, stemmen hans gjør jo halve karakteren spør du meg.

Og jeg håper virkelig, virkelig at de dropper kloner i filmen, kloner er oppbrukt i film og kommer bare til og trekke den ned. Om det kommer en dame med så blir jeg forbanna og skal aldri mer spille hitman spillene igjen(det er såfremt det er en dame han blir forelsket i selvsagt, det med hun der oppdragsgiveren gjør meg ikke så mye)

Spesiellt ikke hvis det er en kvinne som er målet og så greier han ikke å drepe henne og hjelper henne istedet :no:

Dette har fått meg til å miste all tro i eidos og io interactive.

Damn you 20th century fox! DAMN YOU!!

Sånn litt mindre sinne

 

Nei, dette var en dårlig nyhet...

 

Edit, ser ut som om jeg fant et bilde av han som har stemmen i Hitman spillene:

actorsportraitsd.jpeg

Han ligner jo faktisk litt og er visstnok en skuespiller så hvorfor de ikke bare bruker han kommer jeg aldri til og forstå...

 

Edit2, jeg vil oppfordre alle hitman fans og hjelpe til med og skrive under på disse underskriftskampanjene:

Få vekk alt som har med Vin Diesel og gjøre fra spillene og den kommende filmen!

Stopp Diesel fra å ødelegge spillene

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...