Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor finne billigst CD-spiller til bil?


Anbefalte innlegg

En kompis av meg har kun radio og kasett i bilen, og tenkte derfor å kjøpe en cd-spiller til bilen, men ønsker å bruke minst mulig penger. Jeg har sett Clas Ohlson har en cd-spiller til 1000, og biltema har vel også noe tilsvarende. Er det noen som har noen erfaringer med disse? Andre steder hvor man kan finne billige? Evnt. hvor kan man finne brukt?

 

Han har en iPod og lurer derfor også på om det går ann å koble denne til cd-spiller eller evnt radioen han har nå (fra 86)..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han kan nok ikke koble iPod'en til en spiller fra 86...

 

Men så og si alle merker har noen billig-spillere ;)

Ga 1000 kroner for Sony spilleren til arbeidsbilen til faren min, å den er helt kurant når det ikke skal mer enn 1 stk forsterker og ikke noe mega anlegg...

 

Skal se om jeg finner den igjen ;)

 

 

Sony spiller ;)

 

Denne fikk du også i sølv, men da med rødt lys i displayet...

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar

Bruktmarkedet er absolutt å anbefale her. Legg inn en forespørsel på forum, søk på finn, qxl, avtorget osv...

Sony virker jo det, men finner du en årsgammel Pioneer eller Alpine for ca en tusing vil du få mer for pengene enn med en ny Sony.

Det er nå min mening :)

Lenke til kommentar

Etter at cd-spilleren min tok kvelden har jeg en liten nødløsning hvor jeg bare kobler mp3 spilleren rett til frontsettet, dette funker helt fint til kjøremusikk, og hvis du allerede har en Ipod er det like greit å bare koble den rett til frontsettet.

Koster max to hundrelapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...