nunatak Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det er ikke mange spill her i verden som sluker mer tid enn Football Manager, også kjent som FM... Nå er det kommet en webside som gjør at du kan bruke enda mere tid på Football Manager.. playFM.com er en side som arrangerer konkurranser for FM-spillere, slik at de kan få litt variasjon i spillingen, samtidig som man få sjansen til å måle seg mot andre FM-spillere Det er ikke uten grunn at siden har slagordet: To be the best :: Beat the rest! Dette er nettopp på grunn av at man må slå motstanderen for å være best, noe som forhåpentligvis var gammelt nytt for de fleste.. Jeg anbefaler alle, ihvertfall de som spiller Football Manager å ta seg en tur innom playFM.com, som forresten for øyeblikket ligger på en gratisserver slik at webadressen blir http://playfm.freestarthost.com - Men, uansett så er dette en ny og spennende side med et spennende konsept alle burde titte innom! Websidene er forresten på engelsk, men det burde vel ikke være et problem for de fleste..
Luchy Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 jeg er stor fan av Premier Manager 97. har spilt det i mange år. et veldig artig spill
Deathie Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 FM tar kanskje opp mye tid, men er på langt nær tidenes mest tidsslukende spill. Spill som Final Fantasy og Halo har tatt mer av min fritid
DurinVIII Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 (endret) Jeg selv brukte ikke så mye tid på FM 2005. Cm 3, derimot...kom til sesong 33/34 med Ajax. Vant alle sesongene untatt 3 Det var tider det Edit: Leif Endret 22. september 2005 av DurinVIII
Demonfudge Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg selv brukte ikke så mye tid på FM 2005.Cm 3, derimot...kom til sesong 33/34 med Ajax. Vant alle sesongene untatt 3 Det var tider det Edit: Leif Fy faen. Spilte veldig mye før, var alltid gøy å komme på skolen og diskutere kjøp/salg/osv med kameraten min som også spilte det. Er vel Morrowind og The Sims (bygger bare hus, gidder ikke å drive med storyen.) som har tatt det meste av min tid tror jeg. Nå går det i Everquest II.
nunatak Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 (endret) Da har du ikke spilt World of Warcraft, også kjent som wow. Måtte bare si det Har faktisk aldri spilt wow.. har ikke planer om dt heller;) bare for å si dt lissom.. jeg er stor fan av Premier Manager 97. har spilt det i mange år. et veldig artig spill Jah! elsker den klassikeren, beste var nesten at man kunne fullføre en sesong på 15-20min Så man kunne ta lag fra lave divisjoner opp til toppen i løpet av 1dags spilling lissom.. en av tidenes spill dt assa Jeg selv brukte ikke så mye tid på FM 2005.Cm 3, derimot...kom til sesong 33/34 med Ajax. Vant alle sesongene untatt 3 Det var tider det Husker de goo'e lange savene, min lengste og beste var vel den på CM03/04 hvor jeg førte EngelskConference (5.divisjon)laget Exeter City opp til PremierLeague, og ikke bare dt, men 2sesong i PL så vant jeg heeele dritten:D Så da ble det ChampionsLeague vettu, tider dt! klarer bare ikke å legge fra meg den saven! Er lissom blitt en liten del av livet som bare må være der! Derfor er FM tiidenes spill! (til alle dere som tviler ) Endret 23. september 2005 av swat.no
Snorre Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Har slettet diverse off-topic innlegg som overhodet ikke hørte til i denne tråden. Hold dere til saken. Ha en fortsatt hyggelig diskusjon. Snorre
Sigga Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 FmNorge.com er også ei fin side som arrangerer konkurranser med jevne mellomrom.
nunatak Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 FmNorge.com er også ei fin side som arrangerer konkurranser med jevne mellomrom. Men på fmnorge.com er dessverre kvaliteten på diverse ting ikke så altfor god, sliter med mange "fjortisser" som skriver uten å tenke.. Men for all del, er du norsk og spiller FM.. er fmnorge.com et must!
DurinVIII Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Du burde forrester skifte både Avatar og signatur, da animerte avatarer ikke er lov og det er maks 4 linjer i signaturen
nunatak Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Du burde forrester skifte både Avatar og signatur, da animerte avatarer ikke er lov og det er maks 4 linjer i signaturen tehe.. dette blir litt off-topic (sry Orresnei ) men du har visst rett, kan ikke huske å ha hatt en animert avatar, men er mulig fordi den jag vanligvis bruker er 100x100pix.. så den funket ikke men får vel gjøre den litt mindre å prøve igjen.. uansett, takk DurinVIII :!:
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 jeg er stor fan av Premier Manager 97. har spilt det i mange år. et veldig artig spill Det spillet husker jeg også godt, veldig bra spill, savner faktisk en del i det spillet i dagens managerspill.. Litt off-topic; Hva heter den største norske managersiden fil fm og cm? Jeg husket det før, men har glemt det og det plager meg På forhånd, takk!
nunatak Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 (endret) jeg er stor fan av Premier Manager 97. har spilt det i mange år. et veldig artig spill Det spillet husker jeg også godt, veldig bra spill, savner faktisk en del i det spillet i dagens managerspill.. Litt off-topic; Hva heter den største norske managersiden fil fm og cm? Jeg husket det før, men har glemt det og det plager meg På forhånd, takk! 1. gutten min, det heter FM nå.. du kan bare glemme CM (den serien har dessverre gått rett vest ) 2. den største "norske" Fm-siden heter merkelig nok: www.fmnorge.com (BOMBE ) 3. jeg har min egen fm-side som er i oppstartsfasen, men har begynt i det små og kommer meg etterhvert, stikk innom en tur ihvertfall (som takk for hjelpen lissom) på: Play-FM.com 4. Vil du virkelig innom en stoor FM-side, så må du innom SUSIE, eller www.sortitoutsi.net .. det er etter min mening den aller beste fm-siden som eksisterer! 5. enig i at PM97 er en av de beste spillene noen gang! farten er det jeg savner mest! tror jeg har sagt det før, men sier det igjen.. husker fremdeles (4-6år siden) de savene hvor jeg førte et conference lag opp til premier league i løpet av 1dags spilling.. var goo'e tider det! kos deg a! Endret 29. september 2005 av swat.no
Morten A Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Kan du si åssen jeg kan ta kamp trening mot andre klubber? finner ikke ut av det :S så styret klikker jo haha Tenker på practice mot et anna team som det gikk ann å gjøre i cm 2001/2002
nunatak Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 Kan du si åssen jeg kan ta kamp trening mot andre klubber? finner ikke ut av det :S så styret klikker jo haha Tenker på practice mot et anna team som det gikk ann å gjøre i cm 2001/2002 Snakker du om å arrangere treningskamper? I så fall er det jo bare å gå til terminlisten og trykke på knapper der det overraskende nok står: "Arranger treningskamp"... Så velger du motstander, dato og hvor kampen skal spilles.. Og så er det bare å vente på den stoore kampdagen Håper det var det du lurte på
Morten A Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 hehe ja jeg fant ut av det før du fikk svare på spørsmålet hehe, men forbaska kjipt at mitt er på engelsk får ikke bytta til noe annet språk
nunatak Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 hehe ja jeg fant ut av det før du fikk svare på spørsmålet hehe, men forbaska kjipt at mitt er på engelsk får ikke bytta til noe annet språk Det skulle da være norsk på FM2005.. eller, mulig at dette kun kom etter Patch5.0.5, hvis du ikke har den.. da må du laste den ned straks! Fikser masse bugs, legger til mange språk i tillegg til andre småting.. Link til download: - Patch 5.0.5 MED databaseoppdatering - Patch 5.0.5 UTEN databaseoppdatering Du velger selv hvilken du vil ha.. den eneste forskjellen er at den med databaseoppdatering har oppdaterte overganger og profiler frem til 31.mars2005
Hr. Jenssen Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 FM tar kanskje opp mye tid, men er på langt nær tidenes mest tidsslukende spill. Spill som Final Fantasy og Halo har tatt mer av min fritid Likevel er nok FM det mest tidsslukende spillet generelt sett. FM slutter ALDRI. Selv ikke i singleplayer. Halo og FF blir man ferdige med etter noen timer. Folk som ikke liker å gå igjennom spill flere ganger legger disse på hylla etterpå, mens FM så og si ikke kan fullføres! Nei, jeg sier ikke dette fordi jeg er en FM-fan. Jeg spiller faktisk ikke FM. Dette gir jo meg nesten desto større grunn til å ha "rett". (siden jeg ikke er fanboy av noen av spillene som er nevnt).
nunatak Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 [iC' date=11/10/2005 : 15:42] FM tar kanskje opp mye tid, men er på langt nær tidenes mest tidsslukende spill. Spill som Final Fantasy og Halo har tatt mer av min fritid Likevel er nok FM det mest tidsslukende spillet generelt sett. FM slutter ALDRI. Selv ikke i singleplayer. Halo og FF blir man ferdige med etter noen timer. Folk som ikke liker å gå igjennom spill flere ganger legger disse på hylla etterpå, mens FM så og si ikke kan fullføres! Nei, jeg sier ikke dette fordi jeg er en FM-fan. Jeg spiller faktisk ikke FM. Dette gir jo meg nesten desto større grunn til å ha "rett". (siden jeg ikke er fanboy av noen av spillene som er nevnt). Kunne ikke sagt det bedre selv.. satte til og med tanker i sving hos meg, tenk.. et uendelighetsspill som det er umulig å fullføre! Er jo dt FM er takk for tankene :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå