Gå til innhold

[GTA]Problemer med oppdraga i SA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter som faen med et av de siste missions der man skal inn i et drughouse og skyte han feite dud'en. Først må man rappe en SWAT bil og kjøre igjennom veggen. Problemet mitt er som følger:

 

Alt går helt fint til jeg kommer opp til han feiten og skal ta livet av han. På vei ut begynner det å brenne. Røyken gjør at det lagger ganske heftig. Sliter veldig med å vite hvor på en flamme jeg skal sikte med brannslokkingsaparatet for å slokke de. Det som skjer 9 av 10 ganger jeg spiller dette missionet er at jeg rett og slett ikke rekker ut i tide pga tiden. Forsøker jeg å rushe ut blir jeg skutt i filler.

 

Spørsmålet blir dermed. Hvordan slukker man brannene i dette missionet kjappest mulig.

 

Har klart å komme ut En gang. Trodde da missionet var ferdig, men det forsatte med en sinnsyk biljakt som jeg dessverre ikke klarte.

Lenke til kommentar
Sliter som faen med et av de siste missions der man skal inn i et drughouse og skyte han feite dud'en. Først må man rappe en SWAT bil og kjøre igjennom veggen. Problemet mitt er som følger:

 

Alt går helt fint til jeg kommer opp til han feiten og skal ta livet av han. På vei ut begynner det å brenne. Røyken gjør at det lagger ganske heftig. Sliter veldig med å vite hvor på en flamme jeg skal sikte med brannslokkingsaparatet for å slokke de. Det som skjer 9 av 10 ganger jeg spiller dette missionet er at jeg rett og slett ikke rekker ut i tide pga tiden. Forsøker jeg å rushe ut blir jeg skutt i filler.

 

Spørsmålet blir dermed. Hvordan slukker man brannene i dette missionet kjappest mulig.

 

Har klart å komme ut En gang. Trodde da missionet var ferdig, men det forsatte med en sinnsyk biljakt som jeg dessverre ikke klarte.

5659111[/snapback]

 

 

Ta brannbiloppdragene først. Bør ikke ta så veldig lang tid og når du er ferdieg er du imun mot flammer. Bare å gå rett gjenom brannen.

Lenke til kommentar

Skulle du greie å komme deg gjennom flammene igjen, men ikke greie biljakten er det bare å starte oppdraget på nytt uten å save. Hvis du fullfører den første sekvensen (dvs knerte Big Smoke og jobbe seg gjennom flammene) men ikke greier biljakten, vil oppdraget starte direkte på biljakten hvis du ikke saver i mellomtiden. Dette fikk jeg vite av en venn først da jeg hadde gjort oppdraget tre ganger :hrm: Greide det den siste gangen, men jeg hadde spart mye tid hvis jeg ikke sava hver gang jeg ikke greide oppdraget.

 

Brannbiloppdraget (imun mot flammer), sykebiloppdraget (150 i helse) og politioppdraget (150 i armour) er svært nyttige å ha. De burde man egentlig gjøre før noe annet...

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Brannbiloppdraget (imun mot flammer), sykebiloppdraget (150 i helse) og politioppdraget (150 i armour) er svært nyttige å ha. De burde man egentlig gjøre før noe annet...

5659596[/snapback]

Uenig. Det er sånne fun stuff å gjøre når du er ferdig med selve historien. Jeg klarte meg fint uten noe av det, og det har nok de fleste gjort og.

Lenke til kommentar
Sliter som faen med et av de siste missions der man skal inn i et drughouse og skyte han feite dud'en. Først må man rappe en SWAT bil og kjøre igjennom veggen. Problemet mitt er som følger:

 

Alt går helt fint til jeg kommer opp til han feiten og skal ta livet av han. På vei ut begynner det å brenne. Røyken gjør at det lagger ganske heftig. Sliter veldig med å vite hvor på en flamme jeg skal sikte med brannslokkingsaparatet for å slokke de. Det som skjer 9 av 10 ganger jeg spiller dette missionet er at jeg rett og slett ikke rekker ut i tide pga tiden. Forsøker jeg å rushe ut blir jeg skutt i filler.

 

Spørsmålet blir dermed. Hvordan slukker man brannene i dette missionet kjappest mulig.

 

Har klart å komme ut En gang. Trodde da missionet var ferdig, men det forsatte med en sinnsyk biljakt som jeg dessverre ikke klarte.

5659111[/snapback]

 

 

Ta brannbiloppdragene først. Bør ikke ta så veldig lang tid og når du er ferdieg er du imun mot flammer. Bare å gå rett gjenom brannen.

5659316[/snapback]

 

Var ikke klar over dette. Høres ut som en god ide å ta alle brannbilmissions først

Lenke til kommentar
Skulle du greie å komme deg gjennom flammene igjen, men ikke greie biljakten er det bare å starte oppdraget på nytt uten å save. Hvis du fullfører den første sekvensen (dvs knerte Big Smoke og jobbe seg gjennom flammene) men ikke greier biljakten, vil oppdraget starte direkte på biljakten hvis du ikke saver i mellomtiden. Dette fikk jeg vite av en venn først da jeg hadde gjort oppdraget tre ganger  :hrm:  Greide det den siste gangen, men jeg hadde spart mye tid hvis jeg ikke sava hver gang jeg ikke greide oppdraget.

 

Brannbiloppdraget (imun mot flammer), sykebiloppdraget (150 i helse) og politioppdraget (150 i armour) er svært nyttige å ha. De burde man egentlig gjøre før noe annet...

5659596[/snapback]

 

Har kjørt en del politimissions. Hvor mange er det egentlig? Trodde det var like mange som på sykebil men det var det ikke.

Har ihvertfall lagt opp taktikken på politimissions. Har 2 ekstra politisykler stående i garasjen i ved togstasjonen i San Fierro. Da er det kort vei fra spraygarasjen ved bilsjappa og ned til garasjen. Får håpe det går denne gangen.

Lenke til kommentar
Skulle du greie å komme deg gjennom flammene igjen, men ikke greie biljakten er det bare å starte oppdraget på nytt uten å save. Hvis du fullfører den første sekvensen (dvs knerte Big Smoke og jobbe seg gjennom flammene) men ikke greier biljakten, vil oppdraget starte direkte på biljakten hvis du ikke saver i mellomtiden. Dette fikk jeg vite av en venn først da jeg hadde gjort oppdraget tre ganger  :hrm:  Greide det den siste gangen, men jeg hadde spart mye tid hvis jeg ikke sava hver gang jeg ikke greide oppdraget.

 

Brannbiloppdraget (imun mot flammer), sykebiloppdraget (150 i helse) og politioppdraget (150 i armour) er svært nyttige å ha. De burde man egentlig gjøre før noe annet...

5659596[/snapback]

 

Det kjipe her er jo at jeg daua. Da mister man jo alt av våpen. Koster en del kroner å få tilbake alle de våpnene man hadde, men man trenger kanskje ikke de til bilkjøringa? Takk for tipset

Lenke til kommentar

Har kjørt en del politimissions. Hvor mange er det egentlig? Trodde det var like mange som på sykebil men det var det ikke.

Har ihvertfall lagt opp taktikken på politimissions. Har 2 ekstra politisykler stående i garasjen i ved togstasjonen i San Fierro. Da er det kort vei fra spraygarasjen ved bilsjappa og ned til garasjen.  Får håpe det går denne gangen.

5659793[/snapback]

 

Hvis du har kommet til Verdant Meadows (den forlatte flystripa) så burde du stikke over til Area 69 (heter ikke militæbasen det?) og stjele en tank. Politioppdragene blir superlette da ;) Det burde ikke være noe problem å kjøre inn i basen og ta en tank og så kjøre den til enten hangaren eller garasjen på flystripa di og så save med en gang etterpå.

Lenke til kommentar
Du må bestå level 12 i politibil

 

 

Og jo det blir da lettere om man tar slike ting, men det skal nå ikke være for lett heller ;)

5660318[/snapback]

 

Det var jeg ikke klar over. Har kommet til level 16 med politimotorsykkel og det begynner å bli satans vanskelig. Skjønte ikke helt hvorfor jeg ikke snart fikk noen bonuser. Får ta de på nytt med bil da. Det som er litt kjipt er at jeg nå spiller GTA:SA på en Xbox. Det er skikkelig JALLA kontroller når man skal drivebyshooting på xbox i forhold til ps2 som jeg hadde tidligere.

 

Har tidligere bare kjørt i ræva på banditter med motorsykkel og plaffa dem ned. Får vel kikke på noen kart og finne ut hvor det ligger rocketlaunchere.

 

Slik jeg skjønner det kan man gjøre unna 11 missions på sykkel og ta det siste med bil? Må man sitte inne i bilen i det siste badass'en dauer eller kan man godt stå utenfor bil og skyte ham og så hoppe inn i politibilen?

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Her kan du legge ut om problemene dine i SA, når det gjelder oppdrag.

 

Du kan også legge ut tips.

 

Noen som har no tips til hvordan jeg skal få MAD DOGS rymbook. Det er så vannskelig å drepe de vaktene ass.

 

Peace

4349130[/snapback]

Er det vanskelig å drepe dem, eller er det sånn at du ikke har nok liv?

I så fall bør du ta liv kode.:thumbs:

Koder til spillet kan du finne her. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...