Gå til innhold

Trackmania Sunrise, noen som spiller det her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spiller det kanskje alt for mye, men det er så artig å lage baner

Her kan dere se banene jeg har lastet opp på sunrise.tm-exchange

 

Baner laget av Andree

Har spilt noen av banene dine, du er jammen meg en god mapper! :thumbup: Du har god respekt av de andre på siden også, det er bra! :)

Men jeg har et spørsmål; Hvordan rangerer dere miljøene? Hvilket kommer først? Og hvorfor?

 

Min liste:

1. Coast - Vanskelig bil å venne seg til, dårlig grep, dårlig fart og akselerasjon, noe som krever at du perfeksjonerer svingene. Denne utfordringen er morsom synes jeg!

 

2. Island - Høyhastighetsbil med relativt godt grep, men kan også fåreta heftige powerslider. Dette liker jeg! Banene er også ofte de heftigste når det gjelder stunts. Akselerasjonen er ikke så veldig god, så nærkontakt med vegger o.l.

 

3. Bay - Bil med god akselerasjon, men middels toppfart. Bilen har utrolig godt grep som gjør opp for den manglende toppfarten. Grunnen til at jeg har plassert denne bilen nederst, er fjøringen. Den er utrolig uforutsigbar. Bilen spretter i alle retninger når du lander etter hopp eller lignende.

 

Min mening, kom med deres!

Lenke til kommentar
Jeg spiller det av og til.

 

Spilte meg hovedsakeligt lei på enern. Men det er jo dritfett

 

Synes at cup greiene ødelegger en del. At du må eventuelt ta gull på alle banene uten å kjøre utfor. Ikke værdens enkleste sak nei

 

Men platform mode ruler :w00t:

Du kan eventuellt stille ned vansklighetsgraden. Da trenger du ikke så mange cuper for å komme videre!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
unnskyld meg men hvordan i h. skal man gå ut av TM sunrise?? er det ikke esc?? det funker ikke, hver gang jeg spiller det må jeg gå på taskmanager og ta end process..

Høres merkelig ut. Det skal være knapper som bringer deg til forrige meny og tilslutt ut av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...