Gå til innhold

SE K750i Oppdateringstjeneste

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Oppdateringstjenesten er oppe nå!

LINK

Post erfaringer

Jeg skal teste nå, men må legge inn PC-Suite først. Sto at den måtte være installert.

Lykke til!

Endret av klorin
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oi oi

Norsk versjon her

Har ingen problemer med telefonen, men er for nysgjerrig til å holde meg unna.

poster erfaringer etter middag.

EDIT: norsk link funker ikke

EDIT 2: ikke den internasjonale heller

Vi må altså vente enda litt til

Endret av Crazysteps
Skrevet

internasjonale linken fungere, men hvordan er det å kjøre en oppdatering fra internasjonalside, når telefonen min er norsk...

Noen som har testet enda?

Skrevet
internasjonale linken fungere, men hvordan er det å kjøre en oppdatering fra internasjonalside, når telefonen min er norsk...

Ja, nå funka den.

Skrevet (endret)

Ja, nå funka den.

har du kjørt oppdatering på telefonen? Brukte du engelske siden da? Du har selvsagt norsk telefon

EDIT: Beklager dobbelposting!

Endret av tobv83
Skrevet

Jeg kommer så langt som når jeg skal holde "C" nede og sette inn USB kabelen, da skjer det ingenting.. slår seg på som vanlig.

Skrevet
Jeg kommer så langt som når jeg skal holde "C" nede og sette inn USB kabelen, da skjer det ingenting.. slår seg på som vanlig.

Mulig det er at vi må ha den norsk oppdateringen, burde jo være der nå liksom, siden linken ligger ute, men det er ingen ting på linken.

Skrevet (endret)

Har fått det til nå, trengte en driver. Oppdateringen gikk fint, nå må jeg teste litt.

Jeg oppdaterte fra den "Global" siden og det gikk fint, fikk norsk for det.

Her er driveren jeg trengte: LINK

Endret av klorin
Skrevet
Har fått det til nå, trengte en driver. Oppdateringen gikk fint, nå må jeg teste litt.

Kan du forklare hva du gjorde? stepp for stepp, får de ikke til her.....

Skrevet

Hvor stopper det opp?

Skrevet

Forandringer jeg har merket så langt:

- De har rettet navnene på månedene slik de står på Norsk, sto på Engelsk før

- Høyere volum når man bruker høytaleren

- Enda litt raskere i menyer

- Bluetooth headsettet gir mye høyere lyd fra mikrofon (folk hørte nesten ikke hva jeg sa tidligere)

Jeg har ikke hatt noen problemer med at tlf. henger, det har jo mange andre hatt. Er spent på hvordan det har gått.. tar nok ett døgn før vi vet noe sikkert om det.

Skrevet

Hvor stopper det opp?

Vel har lagt inn nye usb flash driverene, lagt inn pcsuite,skrudd av telefonen så holdt inne C knappen, men når skal jeg skru den på?

Skrevet

Hvor stopper det opp?

Vel har lagt inn nye usb flash driverene, lagt inn pcsuite,skrudd av telefonen så holdt inne C knappen, men når skal jeg skru den på?

Du skal ikke skru den på.. som det står der så skal du holde "C" inne og sett inn USB-kabelen. Da starter oppdateringen.. når du ser på skjermen at oppdateringen har startet så slikker du "C" knappen.

Skrevet

Hvor stopper det opp?

Du skal ikke skru den på.. som det står der så skal du holde "C" inne og sett inn USB-kabelen. Da starter oppdateringen.. når du ser på skjermen at oppdateringen har startet så slikker du "C" knappen.

så jeg skal ikke plugge i telefonen før jeg får beskjed om å sette i usb kabelen? Jeg må kjøre installasjonen fra België. Får ikke noe opp når jeg tar den på global. Kan du ikke forklare trinn for trinn hvordan du gjorde det? Om du hadde PCsuite installert osv?

Pliis

Skrevet

Har det kommet noen oversikt over hvilke endringer det er med den nye SW?

Vil ikke oppgradere om dette har noen negative konsekvenser da jeg ikke har noen problemer fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...