Maynard James Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=297&page=34 da er det kommet en beta til nye insomniax ^^ funkerer fint til meg værtfall
Xeenon_ Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nydelig. Har du merket noe irriterende med den iom at det er en beta?
Maynard James Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 nei, alt ser helt bra ut her. Det kommer vell en skikkelig versjon snart tenker jeg
anon12234 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 installerte den i går. funker fint hos meg. mangler noen addons da, men ellers grei.
Loeve Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Funker flott, og fjernet CT_partyhealth-bugen som skjedde etter patchen, men jeg fikk personlig en ny bug. Allinoneinventiory får en string_error ved oppstart, og alle tingene i inventory "forsvinner". Når jeg flytter en ting kommer alt tilbake. Går nok bra
JoeDohn Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Testa denne UIen etter å ha sett denne posten igår (kjører 1.56 på grunn av tidligere dårlige erfaringer med beta-versjoner av UIer), og den er jo virkelig SMOOTH. Det er likevel et par ting jeg kunne tenkt meg å få fiksa. Den greia som viser trinketene mine, hvordan får jeg vekk den? Den er jo relativt ubrukelig IMO. (Jaffal på mainen min som er 36 og som knapt veit hvordan en trinket ser ut. På 47-alten min så har jeg carrot on a stick, men jeg er jo fullstendig klar over at jeg har den der, og har ikke noe behov for et eget vindu for noe som viser dette. Skjønner at det blir kjekt senere, men ikke nå.) Og fonten driver meg fra vettet. Fet kursiv er alle typografers store mareritt, og de fleste lesere sitt også. Skulle så veldig gjerne få endra på denne noe sted, evt gått tilbake til default, noen som veit hvordan jeg fikser dette?
sidem Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 for å fjerne fonten så er det bare å slette den andre mappa i interface mappa (heter vel fonts eller noe sånt)
Shruggie Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 /toybar hide Fonten fjernes ved å fjerne fila interface/framexml/font.xml. Du kan sikkert redigere den også, men jeg fjernet den bare... 1.6 kommer snart, men betaen er faktisk helt fin. Den eneste grunnen jeg kan finne til at det er beta er at den mangler en del addons.
Islanbadsj Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) dobbel Endret 14. juni 2005 av X-tremeOverclocker
Islanbadsj Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Denne moden er helt perfekt for meg, har mye bedre oversikt en det jeg hadde med bare CT, denne er jo med her også.
cheeplix Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Den er fin, men jeg klarer ikke å få den til å virke med Energywatch og Stunwatch.
M@R7!N Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg må bare få si at det er den VERSTE betaen jeg _noen_ gang har prøvd.. Lå på 8 fps midt i SW, mens jeg til vanelig har 70fps! Byttet tilbake nå og har igjen 70 fps For noe dritt Bruker forresten Insomniax 1.56 så jeg liker absolutt moden
Shruggie Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Martin, du har ikke prøvd å finne ut av problemet, og sende en mail til utvikleren i tillegg til å spamme forumet med usaklig informasjon?
The_evil_blue_toad Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Er vel ikke akkurat usaklig, det er vel tydelig at det er et problem med interfacen hans, og det er vel det tråden er til Har ikke opplevd noen problemer bortsett fra da jeg skulle bruke den første gang. Hadde et par andre mods inne og måtte disable et par siden jeg hele tiden fikk beskjed om at addonene mine tok mer enn 32mb minne. Liker spesielt den lille effekten der du kan trykke på navnet på et våpen/item og under infoen får du det lille roterende bildet.
Micern Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 IX må være den beste modden der ute nå til dags, gleder meg til 1.6 kommer seg ut av beta fasen. Men det skal sies at jeg har oppdaget minst 3 bugs i 1.56. Bla med Ct_raidassist, CT_partyhealth, og med customtooltip. Eller er det en veldig bra mod, om man bare fjerner et par unødvendige ting.
MoFFaSSa£ Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Betaen fungerte dårlig for min del. Etter jeg hadde instalert den blir jeg stadig disconecta fra serveren. Det skjedde aldri før jeg fikk den . Har prøvd å fjerne den, og da ble jeg ikke disconecta i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå