Gå til innhold

Kan jeg spille BF 2 med dette skjermkortet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
That`s life. :wee:

No, just pure BS...

Sitter og spiller BF2 på en win2k maskin nå uten problemer...

 

Så kanskje undersøke litt nærmere før du sier at det ikke går neste gang?

Du kan påstå kva F.. du vil. Det står svart på kvit at System Requirements = Operating System Windows XP (32 Bit Version). ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan svare deg lettere enn alle andre..

Jeg har et GeForce FX5950 Ultra kort..

Det er det samme kortet bare litt overklokka, her kjører jeg Battlefield 2 med 1024*768*32 med Alt på High... Jeg har 1024MB DDR-PC-3200 RAM og en Athlon XP-2800+.

Så det bør funke fint på det kortet ditt, og om ikek det gjør det, så må du oppdatere Direct X, Drivere til skejrmkortet og så kan du prøve å overklokke kortet ditt litt..

 

Til overklokking så kan du bruke CoolBits version 2, Denne kan du finne på www.guru3d.com , men pass på, ting kan gå skleis om du klokker for mye...(Jeg tar ikke ansvar for noe overklokkings-skader). Men aber prøv deg fram, jeg har klokka mitt kort til 514Core og 1004mhz på Minnet uten ekstra kjøling. Det gikk helt fint.

 

Men lykke til med BF2 og med den evnt. klokkinga ;)

Lenke til kommentar
No, just pure BS...

Sitter og spiller BF2 på en win2k maskin nå uten problemer...

 

Så kanskje undersøke litt nærmere før du sier at det ikke går neste gang?

Du kan påstå kva F.. du vil. Det står svart på kvit at System Requirements = Operating System Windows XP (32 Bit Version). ;)

Ja, det står det på den siden.

 

Men når du installerer demoen får du beskjed om at den kun er testet på 32-bits versjonen av XP... Og den fungerer helt fint på w2k, faktisk noe bedre enn hva folk kommentere om problemer på xp...

 

Quod erat demonstrandum at du tok feil :p

Lenke til kommentar
Ja, det står det på den siden.

 

Men når du installerer demoen får du beskjed om at den kun er testet på 32-bits versjonen av XP... Og den fungerer helt fint på w2k, faktisk noe bedre enn hva folk kommentere om problemer på xp...

 

Quod erat demonstrandum at du tok feil :p

Leste det i readme fila til demoen forrestn.

 

Den er grei, vis du seier det så. Men når det står i readme fila så har eg undersøkt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...