Gå til innhold

Forumets fly- og bildetråd!


Anbefalte innlegg

For å avbryte quizen så har jeg et lite spørsmål... Er det noe luftshow på gang på østlandet i dag eller?

Jeg kan sverge på at det var en L-29 som fløy i relativt lav høyde over Langesund i dag nemlig. Ikke 100% sikekr men det ligna noe jævlig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg så dem jeg også, men er det egentlig lov å fly så over så sentrale deler av Oslo. Jeg er ganske sikker på at det ikke er lov, eller om det bare gjelder passasjerfly. Det kunne blitt litt av en katastrofe om et fly hadde styrtet over sentrum.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Noen som skal på Bodø Airshow? Jeg skal jobbe den helgen, på flymuseet av alle plasser (kan ikke tenke meg til at det kommer så mange besøkende).

Jeg har ikke planer om å dra. Men fetteren min vant 2 billeter til Bodø Airshow med fly frem og tilbake :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
Heihei, jeg har et lite spørsmål til dere:

 

Hvordan fly maskin er dette?

 

 

Selvfølgelig meget sent svar, men det er en Armstrong Whitworth AW.660 Argosy. Gikk også under navnet Hawker Siddeley Argosy fra 1963 og ut.

 

 

Forøvrig vil jeg bare gratulere Boeing og ønske lykke til med 787, som hadde sin jomfrutur idag.

Lenke til kommentar

jeg hadde en liten tur med f18 på fsx fløy inpå vingen på 737 og holdte same nots som han så drivde jeg og trikse lit i lufta når jeg hvar på siden jeg måte ta en rask roll... også hvar det også på en annen session det hvar noen som kicka meg hele tiden så jeg tok f18 og fløy i 1140 kts 10 ft over baken så drivde jeg og skule skreme folk lit for folk reagerer vis en f18 rører nesten rulebana i så høy fart skal si at det hvar morosmt skal legge ut bilder når jeg kommer hjemm :)

Endret av fsx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...