Gå til innhold

Im So HAPPY!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Veldig imponerende må jeg si, og du outrolla alle andre mager eller brukte dere det dere poeng systemet ?

Vi kjører et lootsystem, poengbasert

for dere som ikke vet hva det går ut på....

hver boss vi tar får vi poeng.... 5 pts for en boss 10 pts for en vanskeligere osv...

når det dropper items kan vi bruke så så mye pts til å rolle med la oss si jeg har 200 pts... da kan jeg rolle /random 200 men da bruker jeg opp ptsa mine... :p

jeg brukte 100 mere pts en jeg har xD

så jeg får ikke nye pts på en stunn nei :D

Skrevet
Veldig imponerende må jeg si, og du outrolla alle andre mager eller brukte dere det dere poeng systemet ?

hver boss vi tar får vi poeng.... 5 pts for en boss 10 pts for en vanskeligere osv...

når det dropper items kan vi bruke så så mye pts til å rolle med la oss si jeg har 200 pts... da kan jeg rolle /random 200 men da bruker jeg opp ptsa mine... :p

ikke at du trenger det heller ;)

Skrevet

hva mener du? selfølgelig trenger jeg pts.... jeg går for arcanist settet på magen min :love: får jeg det settet i tillegg så er jeg en lykkelig mage!

Skrevet

hva mener du? selfølgelig trenger jeg pts.... jeg går for arcanist settet på magen min :love: får jeg det settet i tillegg så er jeg en lykkelig mage!

mente at du ikke trenger points på en stund fordi du har den staven :p

Skrevet
Eh... lattis.!  kom på  BB send meg mail [email protected] nick så skal jeg komme å møte deg?!?!? :thumbup:

Han må vel sende ADRESSEN sin om du skal kunne komme og møte ham. Poenget var vel at den ikke finnes i den fysiske verden.

Men, gratulerer!

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Grattis :-)

Preste stav :p

Skrevet
Grattis :-)

Preste stav :p

hvordan kan du kalle dette en prestestav? enhver casting class har bruk for dette våpenet eller kanskje ikke druid som kunne ha bruk for en staff med +armor...

Det er ingen ting der som gjør at den kan defineres som perstestav.... i så fall vil jeg like å vite hvordan du kan si deT?

Skrevet
Passive: Increases damage and healing done by magical spells

and effects by up to 40.

Ergo bra for en prest!

omg... tror ikke mine øyne!

Incresing dmg done by healing AND MAGICAL spells by up to 40! moa. alt som har med casting...

Skrevet

litt OT men siden jeg ble så glad poster jeg det, på fredagen som var snakka jeg med broren min på msn og han sa jeg skulle sjekke mailen min på WoW, så jeg spurte om han hadde sendt meg noe men d hadde han ikke gjort sa han, når jeg sjekka den lå det 100 gold der fra en eller annen Auko, tipper han har kjøpt det på nettet eller no. ble sinnsykt glad siden jeg er lvl 31 og har begynt å spare til mount :D:w00t:

post-172-1118597558_thumb.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...