Evolithic Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) Tok MC i går med guilden min i går på Burning Blade.... min lykkeligste dag noensinne : http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18842 Casterstaff for ze win! Noen som vet om noen bedre magestaffs eller burde jeg bruke denne? Im in Endret 12. juni 2005 av Evolithic
AntatraCK Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) Veldig imponerende må jeg si, og du outrolla alle andre mager eller brukte dere det dere poeng systemet ? Endret 12. juni 2005 av Antatra
Evolithic Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Veldig imponerende må jeg si, og du outrolla alle andre mager eller brukte dere det dere poeng systemet ? Vi kjører et lootsystem, poengbasert for dere som ikke vet hva det går ut på.... hver boss vi tar får vi poeng.... 5 pts for en boss 10 pts for en vanskeligere osv... når det dropper items kan vi bruke så så mye pts til å rolle med la oss si jeg har 200 pts... da kan jeg rolle /random 200 men da bruker jeg opp ptsa mine... jeg brukte 100 mere pts en jeg har xD så jeg får ikke nye pts på en stunn nei
chokke Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Veldig imponerende må jeg si, og du outrolla alle andre mager eller brukte dere det dere poeng systemet ? Vi kjører et lootsystem, poengbasert for dere som ikke vet hva det går ut på.... hver boss vi tar får vi poeng.... 5 pts for en boss 10 pts for en vanskeligere osv... når det dropper items kan vi bruke så så mye pts til å rolle med la oss si jeg har 200 pts... da kan jeg rolle /random 200 men da bruker jeg opp ptsa mine... jeg brukte 100 mere pts en jeg har xD så jeg får ikke nye pts på en stunn nei ikke at du trenger det heller
Evolithic Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Veldig imponerende må jeg si, og du outrolla alle andre mager eller brukte dere det dere poeng systemet ? Vi kjører et lootsystem, poengbasert for dere som ikke vet hva det går ut på.... hver boss vi tar får vi poeng.... 5 pts for en boss 10 pts for en vanskeligere osv... når det dropper items kan vi bruke så så mye pts til å rolle med la oss si jeg har 200 pts... da kan jeg rolle /random 200 men da bruker jeg opp ptsa mine... jeg brukte 100 mere pts en jeg har xD så jeg får ikke nye pts på en stunn nei ikke at du trenger det heller hva mener du? selfølgelig trenger jeg pts.... jeg går for arcanist settet på magen min får jeg det settet i tillegg så er jeg en lykkelig mage!
chokke Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Veldig imponerende må jeg si, og du outrolla alle andre mager eller brukte dere det dere poeng systemet ? Vi kjører et lootsystem, poengbasert for dere som ikke vet hva det går ut på.... hver boss vi tar får vi poeng.... 5 pts for en boss 10 pts for en vanskeligere osv... når det dropper items kan vi bruke så så mye pts til å rolle med la oss si jeg har 200 pts... da kan jeg rolle /random 200 men da bruker jeg opp ptsa mine... jeg brukte 100 mere pts en jeg har xD så jeg får ikke nye pts på en stunn nei ikke at du trenger det heller hva mener du? selfølgelig trenger jeg pts.... jeg går for arcanist settet på magen min får jeg det settet i tillegg så er jeg en lykkelig mage! mente at du ikke trenger points på en stund fordi du har den staven
Evolithic Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 hehe.... ingen andre i guilden som synes det heller, siden jeg er den første i guilden som får staven men når du ser dette så skjønner du sikkert hvorfor jeg desperat trenger pts i tilfelle det dropper : http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=201 Der har du magepower
StarGazer Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Din lykkeligste dag noen sinne?For en ting som ikke engang eksisterer?Javel....Gratulerer da....
Evolithic Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Din lykkeligste dag noen sinne?For en ting som ikke engang eksisterer?Javel....Gratulerer da.... Eh... lattis.! kom på BB send meg mail [email protected] si nick så skal jeg komme å møte deg?!?!?
pian Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Eh... lattis.! kom på BB send meg mail [email protected] nick så skal jeg komme å møte deg?!?!? Han må vel sende ADRESSEN sin om du skal kunne komme og møte ham. Poenget var vel at den ikke finnes i den fysiske verden. Men, gratulerer!
Evolithic Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Grattis :-) Preste stav hvordan kan du kalle dette en prestestav? enhver casting class har bruk for dette våpenet eller kanskje ikke druid som kunne ha bruk for en staff med +armor... Det er ingen ting der som gjør at den kan defineres som perstestav.... i så fall vil jeg like å vite hvordan du kan si deT?
StarGazer Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Passive: Increases damage and healing done by magical spellsand effects by up to 40. Ergo bra for en prest!
Evolithic Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Passive: Increases damage and healing done by magical spellsand effects by up to 40. Ergo bra for en prest! omg... tror ikke mine øyne! Incresing dmg done by healing AND MAGICAL spells by up to 40! moa. alt som har med casting...
Ickz Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 litt OT men siden jeg ble så glad poster jeg det, på fredagen som var snakka jeg med broren min på msn og han sa jeg skulle sjekke mailen min på WoW, så jeg spurte om han hadde sendt meg noe men d hadde han ikke gjort sa han, når jeg sjekka den lå det 100 gold der fra en eller annen Auko, tipper han har kjøpt det på nettet eller no. ble sinnsykt glad siden jeg er lvl 31 og har begynt å spare til mount
Evolithic Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Du er klar over at vist det er kjøpt på internett løper du en risiko for og få accounten din banned? jaja.. GL!
Anbefalte innlegg