tor_erik Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Hei! Jeg har skaffet meg en Boxville truck, og tenkte at jeg skulle bryte meg inn et sted og tjene litt penger... Hvordan gjør man det?
KristianF Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) når du har den svarte kassebilen, så må du vente til kveld / natt, så trykker på du tallet "2" .. Og når du har gjort det, så kjører du rundtom til hus der du ser ei gul pil utforbi døra, stikker inn, tar f.eks. TV, Radio etc. og legger det i bilen.. Endret 12. juni 2005 av Stealth-
sablabra Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Og på xbox trykker man på...? Noen gode steder å få tak i den bilen også?
aklla Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 jeg har lett etter en slik bil, har enda ikke funnet noen
Loeb Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Du finner en slik bil mellom to hus på andre siden av treningsstudioet i Ganton området Se på kartet
KristianF Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 For dere som lurer på hvilken knapp det er på PC, XBox og PS2, så er det knappen til "Sub-Mission". Altså knappen du bruker for å aktivere f.eks. politi, ambulanse, pimp, taxi o.l. missions..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå