Gå til innhold

Project Atlethica - Norges billigst kab goes crazy

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er den nye idèen jeg snakke om.. Nederst er kjøleskap og alt man trenger til LAN.. MED lås! Veldig viktig.. :p

De to kabinettene kan taes fra hverandre å bæres som to kofferter.. PCen er i det øverste kabinettet!

post-226-1118838723_thumb.jpg

Endret av Glisevask
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er den nye idèen jeg snakke om.. Nederst er kjøleskap og alt man trenger til LAN.. MED lås! Veldig viktig.. :p

De to kabinettene kan taes fra hverandre å bæres som to kofferter.. PCen er i det øverste kabinettet!

Stjelt ideen til "hanlave"? :ermm:

Skrevet (endret)

Genialt idè, har tenkt på det flere ganger, og det er en annen på forumet som skal gjøre det samme, bare i ett oljefat. (muligens han enoeth sikter til, fikk ikke med meg nicket på han jeg snakka om)

EDIT: Ja, det er hanlave han og jeg sikte til ;)

Endret av sigen
Skrevet

Problemet er bare at jeg må finne ut hva jeg skal velge! Om det blir TrippelLANern må jeg jo kjøpe en Alto til, altså flere utgifter.. Koster litt med frakt også!

Skrevet

Syntes du burde gjøre ferdig PC delen før du begynner å lage et kjøleskap ;)

Er en del lettere å forholde seg til en ting om gangen :D

Skrevet

Naturligvis.. Blir nok forresten til at jeg går for den idèen! :) Skal kikke litt på auksjoner på kjøleskap å se hva jeg trenger på MPX så er det fiks i løpet av sommern.. Kabinettene får fortsatt samme lakking.. :) Men ikke samme sparkling, bare fronten!

Skrevet

Finnes slike små kjøleskap (colaskap) vet ikke om du har sett de. Men de er for å kjøle brus og slikt ;) De fungerer og som varmeskap om du vil varme opp noe :D

Eneste stedet jeg har funnet de er her, men det er kanskje litt for lite til ditt bruk;) kan for eksempel ta ut kjøleelementene og bygge de inn i kassa;) og isolere kassa ;)

Du har masse muligheter foran deg, grip dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...