Gå til innhold

battlefield 2 demo problemer!


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lastet ned to demoer, (fra ulike sider) og hvær gang jeg er ferdig å innstalere, har restartet og alt og går inn på spillet, blir sjermen svart, lyse savrt frem og tilbake i 10 sec, så går den tilbake til deskop uten feilmelding. Som ingenting er galt :(

Kan det ha med språkinnstillinger å gjøre?

 

Og jeg så hadde gledet meg sånn! :cry:

 

Edit :Jeg har en ny ganske ny pc, så det skal ikke gå på systemkrav.

Endret av espinos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også hatt problemer. Først var det med at når jeg siktet inn ble skjermen svart. Dete løste seg ved å innstallere 5.1 Catalyst drivere.

 

Men da fikk jeg noen seriøse andre problemer, når jeg skyter henger spiller seg og hakker. Etter at dette har skjedd 2-3 ganer, får jeg en blåskjerm =)

 

Helt utrolig hvor jævlig dårlig man kan gjennomføre noe, og særlig plagsomt siden pcen min fungerer som ei klokke ellers!

Lenke til kommentar
merkelig, finner ikke driveren som fulgte med spillet, ligger ikke på startmenyen.. hva heter den egentlig? og klarer å downloade den driveren du ga meg :p

direkte link eller?

Du har helt rett, det han sier går ikke, driveren blir ikke lagt til menyen din før du har instalert demoen.

 

Last ned den nyeste driveren til skjermkortet ditt og sjekk om det funker.

Lenke til kommentar
Jeg har også hatt problemer. Først var det med at når jeg siktet inn ble skjermen svart. Dete løste seg ved å innstallere 5.1 Catalyst drivere.

 

Men da fikk jeg noen seriøse andre problemer, når jeg skyter henger spiller seg og hakker. Etter at dette har skjedd 2-3 ganer, får jeg en blåskjerm =)

 

Helt utrolig hvor jævlig dårlig man kan gjennomføre noe, og særlig plagsomt siden pcen min fungerer som ei klokke ellers!

Har dette problemet selv. Noen sekunder etter spillet har hengt seg så blir skjermen helt blå (ingen skrift) og jeg får en irriterende pipelyd på høytalerene. Aner ikke hva det kommer av.

 

Oppdaterte fra Catalyst 4.1 til 4.8 men det ser ikke ut til å ha fikset problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...