Gå til innhold

Den store tromme-tråden


figure_02

Anbefalte innlegg

Dimitrij: Hvis du faktisk ikke skal bestille et sett og gjør det bare for moro skyld anbefaler jeg heller DW kitbuilderen, syns den er mye morsomme.

8422731[/snapback]

DW kitbuilderen skuffa meg litt i mangel av et artist kit template. Et av Terry Bozzio sine kit.. Sidene er kanskje ikke store nok for det ? :p

8423502[/snapback]

 

Skal sjekke den ut. Sonorgreia var helt grei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk problemer for et par dager siden, bruker Explorer og det vil jeg gjerne fortsette med. Kommer liksom inn på siden i to sekunder, så kommer det opp en feilmelding: Kan ikke åpne Internett-omerådet (link til den sia). Operasjonen ble avbrutt.

8423189[/snapback]

skjer det samme med meg, men virker med opera.

8424685[/snapback]

 

Gah, har ikke lyst å begynne å fikle med det...Hva har alle dere andre?

Lenke til kommentar
Fikk problemer for et par dager siden, bruker Explorer og det vil jeg gjerne fortsette med. Kommer liksom inn på siden i to sekunder, så kommer det opp en feilmelding: Kan ikke åpne Internett-omerådet (link til den sia). Operasjonen ble avbrutt.

8423189[/snapback]

skjer det samme med meg, men virker med opera.

8424685[/snapback]

 

Gah, har ikke lyst å begynne å fikle med det...Hva har alle dere andre?

8424805[/snapback]

 

Ikke for å være frekk eller noe...! Men, du orker ikke å installere et program som tar maks 5 minutter å ordne? Men du orker å sitte i hvertfall 4 ganger så lang tid å vente på et svar som trolig får deg til å vente like lenge igjen..? Just wondering..

Lenke til kommentar

Eier flere HHX cymbaler, og vil gjerne skaffe meg flere etterhvert :). De er fantastisk gode, selv om de har mørkere karakter enn AAX, så bryter de gjennom musikken, fungerer til alt fra jazz til hard metal. De jeg har nå: 14" HHX Groove Hats, 21" HHX Dry Ride og 17" HHX Stage Crash. Kan anbefale alle de. Hats'ene kjøpte jeg brukt på nettet til halv pris, og håndplukka de to andre fra Imerslund, klarte ikke finne cymbaler jeg likte bedre der, og kunne fint valgt andre modeller som var dyrere. Så HHX serien anbefaler jeg på det sterkeste, men det kan lønne seg å blande inn litt fra AAX serien i oppsettet også, så du har noen mørke og noen lysere cymbaler. Men det er egentlig opp til hver og en hva man liker. Har en AAXplosion Crash i tillegg til disse, og tenker på legge til en 10" AAX splash, og kanskje enda en AAX Crash av noe slag seinere.

 

Så det blir vel mitt svar, bland de :). Ingen av de som er "bedre" kjøp, de låter bra begge linjene, bare forskjellig.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...