Gå til innhold

Jukse koder til CS 1.6


Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at det finnes en kode som gjør slik at det blir headshot uansett hvor du sikter på personen.

 

Hva er den koden?

 

Finnes det noen andre koder?

 

 

 

NB! Dette er ikke ment som piratvirksomehet, eller hacking eller hva dere vil ta det for!! Der er bar for morro når jeg har lan med bar meg og 1 til!!

 

Edit: Leifarn var her.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja. Dette er ikke et smart valg. Tror ikke du kan bli banna hvis du spiller på LAN og du hoster server.

 

Hvis du skal ha det gøy med cheats, gjør det med botter.

Å cheate er gøy i like 10 minutter, jeg sier skal man først cheate så skal det vises. Verste som finnes er folk som prøver å skjule cheaten sin, da er det bedre å sette alt på fullt, men det er min mening.

Lenke til kommentar
Det heter ikke koder men aimbot cheat som er et program du laster ned, vil ikke anbefale dette siden det er feigt og råttent gjort og bruke. Dessuten kan det få steam accounten din banna!

Hvor kan jeg få tak i dette programmet hen?

Sier jeg ikke... Stikk på et annet forum med drittcheat pratet ditt, sry mac...

Lenke til kommentar

Ja du sier at det bare er for og kødde med venner men tenk på alle de andre som leser samme innlegget og faller for fristelsen til og jukse da....Syns faktisk ikke hw forumet er plassen og legge ut linker til det....Skjønner nå at linken muligens bare er noe kødd men når man driver en server og prøver og holde den ren for cheatere så er det vel ikke rart at man blir forbannet på sånne som absolutt må legge ut linker til cheatere....

Lenke til kommentar
Ja du sier at det bare er for og kødde med venner men tenk på alle de andre som leser samme innlegget og faller for fristelsen til og jukse da....Syns faktisk ikke hw forumet er plassen og legge ut linker til det....Skjønner nå at linken muligens bare er noe kødd men når man driver en server og prøver og holde den ren for cheatere så er det vel ikke rart at man blir forbannet på sånne som absolutt må legge ut linker til cheatere....

men nå er det jo ikke lagt ut noen link til noe cheats, så da er det vel ingenting å bli forbanna for? :roll:

 

edit: litt leifing ja..

Endret av The_Darkness
Lenke til kommentar

Nei jeg har innsett at det ikke var noen link nå men har jo sett tidligere her på forumet at det har vært lagt ut linker til cheats...Så lenge man prøver og drive en seriøs server for spillere fra hele verden så er det ikke gøy og se at det blir lagt ut linker til cheats på "seriøse" forum da....Det er liksom det jeg vil ha fram hvis du skjønner....Derfor mener jeg at det skulle vært like mye forbudt og diskutere cheats som det er forbudt og diskutere warez her på forumet....

Lenke til kommentar
Nei jeg har innsett at det ikke var noen link nå men har jo sett tidligere her på forumet at det har vært lagt ut linker til cheats...Så lenge man prøver og drive en seriøs server for spillere fra hele verden så er det ikke gøy og se at det blir lagt ut linker til cheats på "seriøse" forum da....Det er liksom det jeg vil ha fram hvis du skjønner....Derfor mener jeg at det skulle vært like mye forbudt og diskutere cheats som det er forbudt og diskutere warez her på forumet....

skjønner godt hva du mener, og er helt enig i at det ikke finnes noe værre enn folk som cheater. derfor tok jeg meg den frihet å rapportere denne tråden i håp om at den blir stengt før det legges ut linker som faktisk inneholder cheat.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...