Gå til innhold

Lvl 30 Grunt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en lvl 30 Shaman, og jeg har spillt en del i WG de siste dagene. Vil tippe at jeg har tjent 1000 til 2000 Honor. tidligere har jeg ikke fått mer CP en maks 150 i uka, og jeg har vært Scout i et par uker. Jeg tror at jeg i alle fall vil tjene 2500 Honor denne uka. Er det da sannsynlig at jeg blir Grunt? Og standing, hva er egentlig det? Plasseringen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er plasseringen din ja

om du blir grunt eller ikke med 2500 kommer jo helt ann på hvor mye andre PVP'er...med tanke på at battlegrounds nettopp er starta opp har jeg vanskelig for å tro at det er nok...men det kommer jo helt ann på forholda på serveren og...

Skrevet

det er bare X antall folk som har rank 14... får du mer CP enn den som har minst, tar du hans plass...

Så det hele avhenger av om de andre spiller veldig lite PvP...i ditt tilfelle kan det virke slik :)

Skrevet

Man må også ha minimum 25 HK's for å bli kvalifisert til å få rank 1. Etter dette har HK ingenting å si. Det er CP (Eller Honor som det heter nå) som teller.

Zythius: Scout er rank 0 (Noe som absolutt alle har dersom de ikke har PvP'et), det vil si at du manglet 2 HK for å bli Private (Rank 1).

Skrevet
Man må også ha minimum 25 HK's for å bli kvalifisert til å få rank 1. Etter dette har HK ingenting å si. Det er CP (Eller Honor som det heter nå) som teller.

Zythius: Scout er rank 0 (Noe som absolutt alle har dersom de ikke har PvP'et), det vil si at du manglet 2 HK for å bli Private (Rank 1).

Scout på horde-sia er rank 1, altså noe du må arbeide litt for å få(men ikke mye...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...