Gå til innhold

Hjelp meg med å finne en spill for PS2!


0069

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Final Fantasy X. Jeg er Final Fantasy fan og anbefaler deg derfor dette spillet. Jeg har spilt 7-9 i FF serien en hel del, men ikke 10'eren. Derfor mener jeg du bør opfylle mitt store ønske om å komme deg gjennom dette spillet for meg :p

jeg skal tenke på det :)

Lenke til kommentar

Tekken er jo kongespill da. Gleder meg sinnsykt til Tekken5. Har spillt en del 3, og spillte Tekken4 nesten hver dag med kompiser når jeg var i millitæret. Håper de ikke har forandret FOR mye på det. Burde være ganske likt kontrollsystem som Tekken4, synes jeg da.

Så...tekken 5 anbefaler jeg når det kommer.

Lenke til kommentar
Tekken 5 :dribble: Og God of War kommer også snart.

Har selv forhåndsbestilt Tekken 5 og teller ned dagene her. :D

Skulle gjerne ha gjort det jeg også. Men har ikke penger som jeg kan bruke på spill akkurat nå :(

 

Hva med Midnight Club 3: DUB Edition? Hvis du ikke har det fra før av da.

nei... :hmm: jeg vet ikke jeg har NFSU2 og det er nok for meg......men jeg tror at Tekken 5 blir spillet som jeg kjøper.... :)

Lenke til kommentar
Final Fantasy X. Jeg er Final Fantasy fan og anbefaler deg derfor dette spillet. Jeg har spilt 7-9 i FF serien en hel del, men ikke 10'eren. Derfor mener jeg du bør opfylle mitt store ønske om å komme deg gjennom dette spillet for meg :p

jeg skal tenke på det :)

Final Fantasy X er konge! :love: Kjøp det, du vil ikke bli skuffet! :D

Lenke til kommentar
Tekken 5 :dribble: Og God of War kommer også snart.

Har selv forhåndsbestilt Tekken 5 og teller ned dagene her. :D

Skulle gjerne ha gjort det jeg også. Men har ikke penger som jeg kan bruke på spill akkurat nå :(

 

Hva med Midnight Club 3: DUB Edition? Hvis du ikke har det fra før av da.

nei... :hmm: jeg vet ikke jeg har NFSU2 og det er nok for meg......men jeg tror at Tekken 5 blir spillet som jeg kjøper.... :)

Gå for god of war. Det skal være det beste ps2 spillet som er laget. Det kommer om ikke så lenge. Det ser utroligt bra ut....sjekk ut omtalen på gamespot

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...