Klekkus Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Har hat mange forskjelige rippe programer, men hva er best? Noen som kan gi meg et tips
OleBr0mm Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Mange som sier at en kombinasjon av EAC og LAME er best.. Liten guide på www.vegge.net
Wipeout Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold Å ta backup av sine egne cd plater er faktisk ikke forbudt ved norsk lov ennå, så jeg tviler på at du kommer noen vei med retningslinjene i denne tråden. Ta en titt her, dette er den beste måten å rippe musikk på.
Teds Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det er smak og behag hva folk bruker til å rippe cd'ene sine med, men jeg selv bruker Cdex fordi det er så enkelt å bruke og gir bra kvalitet på sangene. Det er kanskje ikke det mest avanserte og beste programmet, men er godt nok for meg.
Klekkus Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 det eneste hær som funket var cdex, den andre kom det bare opp feilmaeldinger på
Tåkelys Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 "1st CD Ripper" fungerer ganske bra. Den bruker også LAME. Hadde ingen problemer med å rippe en cd plate med kopibeskyttelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå