Gå til innhold

Nye sikkerhetsoppdateringer i neste uke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor slipper ikke M$ oppdatéringene så snart de er klare? (Det er absolutt viktig!)

De skal vel testes først.

Men hvorfor ha en fast tid der alle oppdatéringer skal komme? Det hadde vært bedre med f.eks. hver uke.

Skrevet
Men hvorfor ha en fast tid der alle oppdatéringer skal komme? Det hadde vært bedre med f.eks. hver uke.

Mener å huske at MS ble veldig kritisert for at de slapp oppdateringer i "hytt og pine", og at de derfor begynte å gi ut oppdateringer en gang i måneden.

Skrevet

Mener å huske at MS ble veldig kritisert for at de slapp oppdateringer i "hytt og pine", og at de derfor begynte å gi ut oppdateringer en gang i måneden.

Dette må jeg si jeg ikke skjønner i. Det m$ sier er: "Vi har noen vikitge oppdateringer som tetter en av 10 000 00 sikkerhetshulla til microsoft windows, men vi gir dere dem ikke enda, dere må vente til midten av neste måned- grunnen er: derfor"

Skrevet
Dette må jeg si jeg ikke skjønner i. Det m$ sier er: "Vi har noen vikitge oppdateringer som tetter en av 10 000 00 sikkerhetshulla til microsoft windows, men vi gir dere dem ikke enda, dere må vente til midten av neste måned- grunnen er: derfor"

Grunnen er vel at systemadministratorer skal ha en fast tid å holde seg til, så de ikke trenger å sjekke Windows Update og installere sikkerhetsoppdateringer hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...