CDG Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) Jeg er en level 45 rogue med skinning/leatherworking som har endel spørsmål. Spørsmål 1 Har lest litt rundt på internett om rouge klassen og er litt nervøs siden jeg ikke har satset på en bestemt build. Spiller på PvE server, men liker godt å være med i raid og lignende. Det jeg lurer på er om noen som er litt mer erfarne rogues kunne lage/henvise meg en god build, så eventuelle skader kan begrenses. Jeg bruker som oftest kidney shot/ambush som åpningsmanøver og fortsetter sinister strike/backstab før jeg fyrer av eviscerate på slutten. Vet jo ikke hvordan dette vil endre seg mens jeg nærmer meg level 60, men det skader jo ikke å planlegge. Kommer nok forresten på å satse på daggers hvis ikke noen har noen sterke innvendinger mot det... Nåværende build: Assasination (10 poeng) Improved Eviscerate 3/3 Remorseless Attacks 3/5 Malice 2/5 Murder 2/2 Combat (12 poeng) Improved Gouge 2/3 Improved Sinister Strike 2/2 Lightening Reflexes 5/5 Improve Backstab 3/3 Precision 1/5 Subtlety (13 poeng) Rapid Concealment 1/5 Master of Deception 5/5 Camouflage 5/5 Opportunity 2/5 Totalt 36 poeng (sikkert endel som må fikses på) Spørsmål 2 Er kommet til 244 Leatherworking og 289 Skinning og lurer på når jeg kan begynne å lære meg enten dragonskin, elemental og tribal? Har hørt at jeg som rogue helst bør satse på elemental, mens noen sier tribal pågrunn av devilsaur patterns. Noen som har noe å si om det? Begrunn gjerne svaret. Spørsmål 3 Har bare 131 i lockpicking og 1 i cooking:blush: Vet det står endel om disse på internettet, men det som står er gjerne forskjellig ifra side til side eller gammelt (tenker på forandringer i patcher) Så jeg spør derfor om noen vet om en konkret måte jeg kan prøve å høyne disse? Lurer også på hvilke lockboxer jeg kan åpne med bare 131 i lockpicking og hva som skal til for å åpne mer krevendes boxer? På forhånd takk! ((legger til flere spørmål hvis jeg kommer på noen)) Endret 10. juni 2005 av CDG
Sneglen Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Kan fortelle deg at du kan velge retning innen leatherworking når du er level 225 i leatherworking. Cluet ligger i å finne Master *Retning* Leatherworker
Rookie_NO Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det jeg lurer på er om noen som er litt mer erfarne rogues kunne lage/henvise meg en god build, så eventuelle skader kan begrenses. Du vet at du kan få tilbake alle talentpointsene dine og legge de ut på nytt igjen? Snakk med rogue traineren din og be han "slette alt du har lært av talentpoints" Så er det bare å finne en build du liker og kopiere den. Og vips, så er du helt lik som alle andre rogues på serveren din...
shabador Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Dersom du liker å være i gruppe, så må du satse på å få Improved Sap ihvertfall. (Ekstremt viktig i 55+ instances) I signaturen min kan du se min profil og talent oppbygging. Jeg er ganske fornøyd med den i instancer og klarer meg ganske så bra. Er også bra i PvP (spesielt one on one), men må nok respecce til ambush / backstab rogue når jeg har fått alt jeg vil av fancy utstyr. Det å velge daggers fremfor swords har ett stort problem: Det er vanskelig å finne gode rogue-daggers i forhold til rogue-sverd i WoW. Gode våpen for rogue (I main-hand) er som oftest trege og har høy min/max damage. Elemental eller Tribal er en smakssak. Jeg valgte elemental, så får noen andre i guildet kjøre Tribal. Ved Elemental får mann stormshroud (mye ekstra crit), og ved Tribal får man Devilsaur (en god del ekstra attack power) * rett meg om jeg tar feil her Spør en rogue trener om hvor det beste stedet er å lære lockpicking. Spørsmål 3 kan jeg ikke svare på før du har sagt hvilken rase du er.
CDG Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Takker for alle svar så langt. Er forresten human, altså alliance...
shabador Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Da kan jeg svare på hvordan du får opp cooking. Gå i Dun Morogh og drep ulver, bjørner og boars først, deretter bort til loch modan og ta samme. (Gjerne driv litt fisking). Da skal du få 60 i cooking fort som pokker.
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Og vips, så er du helt lik som alle andre rogues på serveren din... Hehe. Hva det gjelder cooking, så kan man bare fise rundt i lowbie-områder og kjøpe fisk/kjøtt av dem. Har man tålmodighet nok til det, er fisking en helt prima måte å få opp cooking, og i tillegg tjene penger (oily blackfish / firefin snapper / deviant fish). Når jeg tilberedte min siste smallfish (cooking lvl50), hadde jeg nok mudsnappers i banken til å levle opp til 125.
chokke Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Og vips, så er du helt lik som alle andre rogues på serveren din... Hehe. Hva det gjelder cooking, så kan man bare fise rundt i lowbie-områder og kjøpe fisk/kjøtt av dem. Har man tålmodighet nok til det, er fisking en helt prima måte å få opp cooking, og i tillegg tjene penger (oily blackfish / firefin snapper / deviant fish). Når jeg tilberedte min siste smallfish (cooking lvl50), hadde jeg nok mudsnappers i banken til å levle opp til 125. akkurat det hadde jeg og . Og fisking lønner seg til senere og, mens du venter på noen et sted er det bare å slenge ut kjeppen og vifte rundt i vannet med den og selge de små fiskene som popper opp av vannet. Og du burde investere i Big Iron Fishing Pole når du får 100 i fisking, kjøpte den tidlig på en av de nye serverne og da kosta den bare 50 S . Den selges for mer, gjerne flere gull
.V. Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Og vips, så er du helt lik som alle andre rogues på serveren din... Hehe. Hva det gjelder cooking, så kan man bare fise rundt i lowbie-områder og kjøpe fisk/kjøtt av dem. Har man tålmodighet nok til det, er fisking en helt prima måte å få opp cooking, og i tillegg tjene penger (oily blackfish / firefin snapper / deviant fish). Når jeg tilberedte min siste smallfish (cooking lvl50), hadde jeg nok mudsnappers i banken til å levle opp til 125. akkurat det hadde jeg og . Og fisking lønner seg til senere og, mens du venter på noen et sted er det bare å slenge ut kjeppen og vifte rundt i vannet med den og selge de små fiskene som popper opp av vannet. Og du burde investere i Big Iron Fishing Pole når du får 100 i fisking, kjøpte den tidlig på en av de nye serverne og da kosta den bare 50 S . Den selges for mer, gjerne flere gull Den som en kompis av meg solgte for 20g?
chokke Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Og vips, så er du helt lik som alle andre rogues på serveren din... Hehe. Hva det gjelder cooking, så kan man bare fise rundt i lowbie-områder og kjøpe fisk/kjøtt av dem. Har man tålmodighet nok til det, er fisking en helt prima måte å få opp cooking, og i tillegg tjene penger (oily blackfish / firefin snapper / deviant fish). Når jeg tilberedte min siste smallfish (cooking lvl50), hadde jeg nok mudsnappers i banken til å levle opp til 125. akkurat det hadde jeg og . Og fisking lønner seg til senere og, mens du venter på noen et sted er det bare å slenge ut kjeppen og vifte rundt i vannet med den og selge de små fiskene som popper opp av vannet. Og du burde investere i Big Iron Fishing Pole når du får 100 i fisking, kjøpte den tidlig på en av de nye serverne og da kosta den bare 50 S . Den selges for mer, gjerne flere gull Den som en kompis av meg solgte for 20g? hvis det er den beste stanga han solgte, så ja.
abraxa Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det spørs om man får så mye for denne stanga mer ettersom horde har fått http://www.thottbot.com/?i=40326 som questreward i ett av de nye hinterlandsquestene.
chokke Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det spørs om man får så mye for denne stanga mer ettersom horde har fått http://www.thottbot.com/?i=40326 som questreward i ett av de nye hinterlandsquestene. shit, den er ikke BoE eller BoP og horde only, fint gadgetzan item
CDG Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 shit, den er ikke BoE eller BoP og horde only, fint gadgetzan item Quest rewards er soulbound...
chokke Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 shit, den er ikke BoE eller BoP og horde only, fint gadgetzan item Quest rewards er soulbound... Det STÅR ikke bind on pickup som det gjør med de andre quest rewardsene.
CDG Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Det STÅR ikke bind on pickup som det gjør med de andre quest rewardsene. Beklager la ikke merke til det. Isåfall er jo dette det beste low-level våpenet på hele spillet, sålenge du har 100 i fishing så har det ikke noe å si om du er level 1
.V. Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 shit, den er ikke BoE eller BoP og horde only, fint gadgetzan item Quest rewards er soulbound... Det STÅR ikke bind on pickup som det gjør med de andre quest rewardsene. Men det står også "quest item" som så vidt jeg vet=souldbound.
chokke Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 shit, den er ikke BoE eller BoP og horde only, fint gadgetzan item Quest rewards er soulbound... Det STÅR ikke bind on pickup som det gjør med de andre quest rewardsene. Men det står også "quest item" som så vidt jeg vet=souldbound. jeg gir meg /congratulate
mr.Lunarion Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 (endret) **skulle quote, men jeg leste feil** Endret 6. juli 2005 av mr.Lunarion
Acurus Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Dersom du liker å være i gruppe, så må du satse på å få Improved Sap ihvertfall. (Ekstremt viktig i 55+ instances) Vil bare belyse det litt. Jeg har ikke det, og klarer meg fint. Det er ikke så ofte man trenger og sappe i de instancene fordi det fins så mange andre gode alternativer. Sheep, frost trap, Shackle(undead). Men når jeg må, så er det ikke noe problem og sappe løpe tilbake og vente på at tanken tar agro, det hender jeg trenger en heal og i verste fall må bruke vansish men det er sjeldent. Dessuten har den jo den 10% fail saken. Den virker ofte mye større. og da er jo man like langt, bortsett fra at tank og healer ikke er klare til å hjelpe til.. Når det gjelder resten av builden er det viktig og hugse på at man skal generere så lite Agro som mulig i instancer, dvs: ingen ting som gjør mye skade på en gang. (som ambush, escriviate(?) instant poison) I pvp er saken en annen, har ikke mye greie på det så det får noen andre komme med innspill på. Leather working: Ikke velg Dragonscale! Det gjorde jeg og det var kjett. Bare hunters som kan bruke det du lager og det er rett og slett ikke vert det. Jeg ville valgt Elemental for å kunne lage Volcanic set til MC runs. Mine meninger.......
chokke Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 lalala imp. sap er meget nyttig solo og, drep "han bossen" som tilfeldigvis har en vakt, sapper vakta og ambusher bossen (garrote hvis han tydelig har FEIT armour) og dreper han og stealther og løper . I pvp er den morsom og, møter 2 stykk, sapper den som kan heale og tar seg av andremann . Eller bare sapper på måfå som jeg gjør Men i instancer er feint (mister aggro) nyttig og build går i hjemmelagd, tar det jeg liker og ikke mainstream
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå