Gå til innhold

3G fra Motorola på vei


Anbefalte innlegg

..

Jeg er klar over at han sa aldri, og han burde kanskje formulert seg annerledes. Det betyr likevel ikke at din forige post bare var flisespikkere, kverulering og unødvendig.

 

Nå er ikke jeg Lurifaksen, men ut i fra det han skriver sier han at det ikke bare er de ytre målene som gjør mobilen stor. Det er hvordan den er utformet som får den til å virke enda større.

 

Har du holdt og brukt A1000 Crazysteps?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..

Jeg er klar over at han sa aldri, og han burde kanskje formulert seg annerledes. Det betyr likevel ikke at din forige post bare var flisespikkere, kverulering og unødvendig.

 

Nå er ikke jeg Lurifaksen, men ut i fra det han skriver sier han at det ikke bare er de ytre målene som gjør mobilen stor. Det er hvordan den er utformet som får den til å virke enda større.

 

Har du holdt og brukt A1000 Crazysteps?

Nei, jeg har ikke holdt den.

 

Det som overrasker meg er at en som tidligere har virket som en som forherliger store, trege klumper av noen telefoner, så lenge de har godt med funksjoner, plutselig slakter en av dem grunnet størrelsen. Tilfeldigvis tår det denne gangen ikke Nokia, men Motorola på den.

 

Om det er tilfeldig? Mulig.

 

Trekker meg fra diskusjonen inntil jeg selv har testet Motorolaen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kjøpte meg en Motorola A1000 i Sverige i sommer.

Dette er nok den absolutt beste tlf jeg har sett / brukt.

Den er faktisk mindre enn nokia telefonene. Husk at denne inneholder Symbian UIQ som er samme OS som sitter i bla SE P910. Du kan derfor laste ned alle verdens programmer osv. Sammenlignet med SE 910 er nok denne en del hakk vassere. Denne har bla 3G som 910 mangler.

Min anbefaling til dere som har så sterke meninger og synes dere vet alt om ting dere ikke har prøvd er å teste tlf før dere uttaler dere.

 

PS: Er så fornøyd med min A1000 at jeg har invistert i en Motorola E1000 i tillegg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...