Nessa Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg bare lurte på om noen har prøvd Media Corps minnekort i 6230? Tenkte det var greit med "Low power consumption" da 6230 er kjent for dårlig batterikapasitet. Men hvis ingen har testet dette kortet, hva kan jeg være sikker på virker? TwinMos og Kingston 512mb ? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg kjører twinmos 512 i min 6230i... funker fett. Tar litt tid å oppdatere spillelisten, men da leser jo telefonen gjennom mange hundre megabyte, så det plager ikke meg. Batterilevetiden ved musikkavspilling er derimot ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Det at det reklameres med low power consuption på de kortene var jo interessant; om det ikke er så veldig mye det er snakk om, så er det sikkert nok til at det gir utslagpå 6230... Hadde vært fint om noen hadde noe å si om de! Hvis du søker litt rundt her på forumet, så finner du nok en tråd med en massiv oversikt over hvilke kort som funker i 6230 - mener å huske å ha lest den. Og jeg tror nesten jeg må finne den igjen selv, for i løpet av uka kjøper jeg meg nok et 1G-kort selv, men det var ikke alle av de som funka i 6230 - så vær obs på slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå