tundra Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg har et program på min ene pc som jeg også vil ha på en annen pc, men jeg har ikke cdplata.. Er det mulig å lage en ny setup av det installerte programmet? Altså slik at jeg kan brenne det på en cd og installere det på den andre pc'en?
Legion Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 kanskje...hvilket program er det snakk om? dersom du er heldig er det bare snakk om å kopiere filene, men mest sansynlig så må du få med deg alle relevante oppføringer i registeret også...i tillegg til mulig filassosiasjon. det kan også være .dll'er som har blitt registrert, å spore opp disse og resten kan bli vanskelig dersom det ikke finnes en installasjonslog... kort oppsummert: ja -> veldig mye arbeid -> nei, for mye arbeid. hjelper som sagt å vite hva for en applikasjon det er snakk om
tundra Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 ikke limewire pro vel? den som man må betale for, og som er uten reklame..
sBn Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Da kan du vel kopiere mappa + alle register-nøkler som har noe med Limewire da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå