Gå til innhold

underholdende spill til dårlig skjermkort? r 9250


Anbefalte innlegg

heisann, siden jeg er ferdig med skolen nå så tenkte jeg kanskje finne meg et morsomt spill og sløse bort nattetimene på. :wee:

 

men jeg har desverre ikke noe skjermkort som duger særlig til 3d krevende spill, (radeon 9250 128mb) så det må bli noe lett drevne spill! maskinen ellers er oppegående da. s939 3000+ 2gb ram osv.

 

sjanger er ikke så heftig egentlig, bare det ikke er noe sports opplegg. CM og sånt liker jeg ikke.. de to siste spillene jeg spillte på pc som jeg likte godt var vel unreal og dune 2000.. og dette var i 1999, så som dere skjønner så er jeg ikke så oppdatert på spill fronten! :green:

 

håper noen har noen bra anbefalinger og komme med! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan anbefale Splinter Cell: Pandora Tomorrow.. spilte det på min pc med 256mb ram og fx5200.. det var litt lagg ja, men det gikk helt fint og spille.. så da bør det gå på din å.. når du først begynner og spille det, så må du bare spille til du kommer det ut, kansje det beste spillet jeg har spilt.. anbefales

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

kan også anbefale Alien VS Predator 2, spillet er fra 2001, å det gikk faktisk glatt på min.. UTROLIG spennende og ganske motbydelig spill.. kan garantere deg att du skvetter!!.. å gå rundt alene i en forlatt base som marine er mildt sagt motbydelig, og du vet det er aliens der.. anbefaler det spillet!! som marine brukte jeg koder, hehe.. skummelt :blush:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
finns det noen nyere spill som kan sammenlignes med DOTT? (day of the tentacle)

 

dott var jo bare konge da! :love: utrolig morsomt.. :wee:

Monkey Island 3. Og forsovidt Monkey Island 4, og Grim Fandango.

 

Ikkje så mykje meir å seie om den saken. : )

 

Du kan også kike på Broken Sword-spela, dei er ikkje i same crazyhumor-sjangeren, men toaren er svært bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...