Gofnard Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Har nettopp flytta en mappe fra e: disken til d: disken. Etter flyttingen får jeg melding om: d: is not accessible. The structure is corrupted and unreadable. Mappa var så vidt jeg vet i brukbar stand før flyttingen. Har prøvd å kjøre chkdsk, men får melding om at volumet er i bruk av en annen prosess. Har ingen åpne programmer. har prøvd chkdsk ved reboot, men får blå skjerm med feilmelding og maskina henger. meldingen jeg får da er: Technical information: ***STOP:0x0000007E (0xC0000005, 0xF978051D, 0xF969FC3C, 0xF969F93C) ***Fs_rec.SYS address F978051D base at F9780000, datestamp 3b7d8361 Dette sier meg ingenting... Har hatt mye virusproblemer nå. Tror jeg fortsatt har W32KassbotB på maskina, men Norton finner ingenting. Please help! Veldig takknemlig for svar!
enl Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 For meg virker det som filsystemet ditt har tatt seg en tur på vidda, og det beste er nok å forsøke å formatere disken/partisjonen på nytt. Hvis du ikke har muligheten til dette, forsøk å sjekke disken med andre verktøy som partition magic eller liknende.
Krankemot Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 jeg fikk en sånn melding systemdisken min når jeg forsøkte å starte opp, jeg måtte formatere, kan hnede du bare har vært uheldig og at disken har krølla seg selv, med det kan også hende, som su sier at det er virus
Gofnard Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 prøvde å sjekke disken med partition magic, men pm sier at jeg avbrøt checken. (noe jeg ikke gjorde). okay... prøver å formatere den...
Gofnard Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 formatieringa ble ikke særlig vellykka. brukte partition magoc 8. den stoppa etter bare noen sekunder og ga feilmelding: error 1500 bad boot signature byte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå