Gå til innhold

whitebox med kanontilbud


Anbefalte innlegg

Jeg fikk igjen en god del penger på skatten, og tenkte derfor at jeg skulle investere disse i en bærbar pc. Jeg har sondert rundt på markedet i en del uker, for å finne et godt tilbud. I forrige uke kom jeg over denne:

PSDATA

Den kostet 9995, og var derfor akkurat i den prisklassen jeg ville ha. Men så har jeg hørt at Whitebox ofte tar en utfordring når det gjelder slike tilbud, så derfor sendte jeg dem denne mailen:

Jeg skal snart kjøpe meg ny bærbar pc, og sonderer derfor terrenget litt.

Vet at dere har veldig gode priser, og mye for pengene, men ikke i

dette tilfellet.

Jeg ønsker ikke å bruke mer enn inntil 10 000 inkl. mva.

 

Hvorfor skal jeg ikke velge denne:

http://www.psdata.no/ps.asp?it=108683

til 9 995.

 

Mens dere har denne:

http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=10

til 10 495.

 

Den første har 80 gb hdd, mens deres har 60 gb.

Den første har dvd brenner, mens deres har dvd/cdrw brenner.

 

Det er jo tross alt 500 kr i forskjell, og i tillegg har den første

bedre harddisk og brenner.

 

Så fikk jeg dette svaret fra Whitbox:

Hei,

 

Lønner seg alltid å nevne andres tilbud til oss. Det er dette vi ønsker også.

 

Hva sier du til en CL25 for kun kr 9.995,-inkl mva. Til denne prisen skal jeg også inkludere en gratis 8x dvd-rw dual layer brenner samt bæreveske.

Dette er en av markedets aller beste bærbare og knuser tilbudet du har fått ifra ps-data. Håper dette tilbudet vil gjøre deg en super fornøyd whitebox

kunde.

Viktig at jeg får tilbakemelding så snart som mulig på dette. Har maskinen inne på lager og kan få sendt den idag om du gir meg en tilbakemelding innen kl. 14:00

 

Mvh

Whitebox

Pål

Salgsadv.

 

Jeg kunne jo ikke si nei til et prisavslag på 2500 + dvd brenner+ bæreveske. MEN pengene på skatten får jeg ikke igjen før i slutten av denne mnd. Derfor trodde jeg ikke at jeg kunne ta tilbudet. Men dette var ikke noe problem, for pc'en kan ligger inntil 14dager på postkontoret.

 

Jeg er meget fornøyd med den utrolige servicen jeg har fått fra Whitebox. Alle mailene har jeg fått raskt svar på! Har forstått at mange ikke liker dem, men dette er noe som iallfall får meg til å like dem. :thumbup:

 

PS: Dette er ikke reklame, og jeg jobber ikke for Whitebox.

Endret av roadflash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk 5 minutter på å søke på Whitebox i dette forumet og andre forum på nettet. Jeg kunne referert til et tyvetalls telefonsamtaler med Pål på salgsavdelingen med lovnader som har vært bare tull og tøys fra ende til annen. Vær forberedt på at hvis noe går galt (og det vil det) vil du komme til å bruke mye tid og krefter på å få ordnet det igjen, om de i det hele tatt gidder å svare deg.

 

Jeg fikk forøvrig også et tilbud som var utrolig godt og servicen var imponerende helt til varen skulle leveres. Som hovedregel: Ikke stol på noen ting av det som blir sagt og vær som sagt forberedt på at dette gode tilbudet vil koste deg dyrt etterhvert.

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar

Det er veldig enkelt å gi "god service" i en salgsfase og selvsagt gjør "alle" dette, ellers så får de jo ikke kunder. Det er når "ting går galt" etter en stund at du trenger god service, og Whitebox er vel ikke akkurat kjent for å gi denne servicen.

 

Personlig så ville jeg styrt langt unna. Baserer dette på andres erfaringer, jeg har ingen førstehånds erfaring med Whitebox og det kommer jeg heller ikke til å ha.

Lenke til kommentar

Hvis noen har problemer med å få ting på service i Norge, er det for at de ikke kan å snakke for seg. Og dette gjelder spesielt ifht små firma som Whitebox, IT24 osv. Sender du ting til Komplett må man også vente på mail før man sender den, og der ligger den ofte i 2-3 uker pga stor pågang.

 

Når det er sagt, ville jeg kanskje kjøpt en IBM, Dell, Acer e.l. for å slippe å i det hele tatt å trenge service på den...

Lenke til kommentar
Hvis noen har problemer med å få ting på service i Norge, er det for at de ikke kan å snakke for seg. Og dette gjelder spesielt ifht små firma som Whitebox, IT24 osv. Sender du ting til Komplett må man også vente på mail før man sender den, og der ligger den ofte i 2-3 uker pga stor pågang.

 

Når det er sagt, ville jeg kanskje kjøpt en IBM, Dell, Acer e.l. for å slippe å i det hele tatt å trenge service på den...

??..den siste delen skjønte jeg ikke :ermm:

 

Man slipper da ikke service på dell, acer osv...

 

På jobben her har vi for 1 år siden kjøpt inn 20 Dell og 20 HPbærbare... Er like ofte feil med begge, som det har vært med andre selskaper.

 

grunnen til at, de større er bedre er pga service-tilbudet deres. At en servicemann henter den defekte 1 -2 dager etter at man feilmelder den, og at den kommer levert tilbake noen dager senere kan mange av nettbutikkene se lenge etter. Men så har selvfølgelig prisen noe å si :)

Lenke til kommentar

Er ganske gjennomgående bedre kvalitet på merkevarer kontra barebone-pc'er som er mye rimeligere å produsere, og dårligere skrudd sammen. Sånn er det bare!

 

Ellers kan ikke nettbutikkene snede en servicemann til alle privatpersoner som har feil med pc'n. At de gjør det for å ta vare på bedriftskundene sine er en selvfølge. Ganske teit å bruke 3-4000,- på en serviceoperasjone på en kunde som ikke kommer til å kjøpe noe igjen på flere år...

Lenke til kommentar

Jeg sendte også mail til whitebox om å få et tilbud på maskiner. Fikk tilbake et KANON tilbud, jeg kjøpte med en gang. Når hovedkortet røk, var det andre boller. 2 mnd gikk det fra jeg sendte maskinen til jeg fikk den igjen.

 

Nå har jeg solgt maskinen og har en acer laptop

 

De er noe djevler på å selge maskiner, men når det gjelder retur og feil med produkter der det heller motsatt :no:

Lenke til kommentar

For ett år siden bestilte jeg også fra Whitebox. Men det tok så lang tid før jeg fikk PCen at jeg bare avbestilte, etter 5-6 mailer og telefoner uten svar. :thumbdown:

 

Kameraten min som også har kjøpt der fikk en defekt minnebrikke med på kjøpet. Han sendte mail til Whitebox og fikk svar dagen etter, og de skulle sendte en ny brikke med en gang.

 

Jeg tror at Whitebox prøver å rette opp det dårlige ryktet sitt, og gir nå god service til alle (prøver ihvertfall). :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er en helv.. større jobb å rette opp et rykte, enn det er å miste det. De har nok litt av en jobb der. Akkurat når det gjelder slike ting tar jeg det på alvor når det dukker opp gang på gang i såpass seriøse fora som disse.

Så selv om jeg ikke har brent meg selv på de, blir jeg nok aldri en kunde heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...