Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Snart ny 1 gangs bil, Hjelp til Bodykit for Golf 4


Anbefalte innlegg

Synes Golf 4 og 5 er fine biler, synes at de blir enda finere med et fett styling kit!

 

Så.... noen som vet om fete styling kit for Golf 4?

 

 

 

Hvis noen også har generelt god peil på bil hva burde jeg forvente og betale for en pent behandlet Golf 4!?

 

 

har 60 - 90 000 kr jeg kan bruke på bil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har 60 - 90 000 kr jeg kan bruke på bil

I tillegg til selve bilen?

 

Du finner neppe en pent behandlet golf IV til 90.000,-

 

Har du 60-90.000,- til å bruke på styling, anlegg etc., kan du jo f.eks. sjekke Bonrath, Neuspeed og Zender sine hjemmesider for stylingprodukter mm.

Lenke til kommentar
Fant en Golf 4 på Finn.no til ca 60 000kr...hm lurer på om dette er bra bil?

Du er sikker på at dette ikke er en Golf III? En Golf IV til 60.000 ville IKKE jeg ha kjøpt. Den er nok noe veldig galt med, evnt. har den kollisjonsskader e.l. Hvilken modell er det vi snakker om her?

Lenke til kommentar
Fant en Golf 4 på Finn.no til ca 60 000kr...hm lurer på om dette er bra bil?

Du er sikker på at dette ikke er en Golf III? En Golf IV til 60.000 ville IKKE jeg ha kjøpt. Den er nok noe veldig galt med, evnt. har den kollisjonsskader e.l. Hvilken modell er det vi snakker om her?

 

 

 

Var denne..hmm troddet at dette var en Golf 4 jeg!?

 

http://www.finn.no/finn/viewimage;pdc=1118...+kr.+65.000%2C-

Endret av darapa
Lenke til kommentar

Var ikke noe mistenkelig lavt med den egentlig? Det er en Firstline 1,4 - altså kjipeste utgave uten omtrent noe utstyr, som i tillegg har gått et stykke og har hvit farge.

 

Mine foreldre kjøpte for ikke så lenge siden en bil nr.. hm.. 5 ; en 2000 mod Golf IV Generation 1,6 for drøyt 115.000,-. Det er en toppmodell med alt mulig utstyr som klimakontroll, sportsinteriør, ESP, ABS, osv osv.. Bilen har gått drøyt 85.000km.

Lenke til kommentar
Var ikke noe mistenkelig lavt med den egentlig? Det er en Firstline 1,4 - altså kjipeste utgave uten omtrent noe utstyr, som i tillegg har gått et stykke og har hvit farge.

 

Mine foreldre kjøpte for ikke så lenge siden en bil nr.. hm.. 5 ; en 2000 mod Golf IV Generation 1,6 for drøyt 115.000,-. Det er en toppmodell med alt mulig utstyr som klimakontroll, sportsinteriør, ESP, ABS, osv osv.. Bilen har gått drøyt 85.000km.

wow :dribble:

Lenke til kommentar
Er også litt skeptisk på Golf 4 i denne prisklassen.. Fant denne her om dagen, den så jo forsåvidt grei ut. Forøvrig bruktimport..

 

Golf er absolutt greie biler. Kjører en gammel Golf 2 til vanlig, og mye Golf 4 nå når jeg er hjemme..

Var og så på en bil i Oslo..en golf 4 1.6 tror jeg han skulle ha 89 000 men bilen var jo

brukt som Crash test car! så det utsom i vertfall.

 

Sprekk i støtfanger bak, masse bulker og stygge kutt, sikkert ikke så rart når det var en skole bil før :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...