Gå til innhold

Garageband til windows

Radi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som har mac.

Og han lager musikk på et program som heter Garageband.

Jeg lurete på om det gikk ann å få det programmet til windows også,

For det var valdig bra og lett å bruke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gode musikkbehandlingsprogrammer må du nok betale for.

Naturligvis. :)

Som sagt, ser det finnes en utgave som heter Acid Xpress som er gratis (kun 10 tracks bla.), men hvor bra det funker kan jeg ikke si noe om siden jeg ikke har prøvd den. :)

Til trådstarter: last ned en trial og se hva du synes. :)

Skrevet
Audacity er ikke i nærheten av Acid eller Garageband. Til det bruket blir Audacity alt for simpelt.

Selvfølgelig er ikke Audacity like bra som Acid, hvem har sagt det? Audacity simpelt? Tja, kommer an på behovet det. For mange dekker Audacity behovet for musikkredigering på amatørnivå, til den uslåelige prisen gratis. Audacity er også tilgjengelig for OS X, Windows og GNU/Linux.

Jeg har ikke brukt Garageband, men hvis du mener denne Garageband, så ser den ut sam en ganske basic editor. Kun åtte spor osv., ikke i nærheten av Acid, med mindre du mener Acid Xpress. Tar dog forbehold om at siden var ganske beskjeden med hensyn til spesifikasjoner.

Skrevet (endret)

Ordla meg litt feil. Selvfølgelig er Audacity et flott gratisprogram. :)

Hvis du ser litt lenger opp så har jeg allerede sagt at Garageband ikke er i nærheten av Acid. Jeg har også sagt at jeg ikke har prøvd Xpress-versjonen, så jeg kan ikke si noe om den. Men, ligner den på Acid Pro/Music Studio så er den langt mer brukervennlig og effektiv enn Audacity. Jeg orker simpelten ikke å bruke Audacity pga. det klønete oppsettet, men det er naturligvis avhengig av smak og behov. :)

Garageband er en veldig basic editor, men langt enklere for en nybegynner å sette seg inn i enn Audacity vil jeg tro.

Endret av Lord Swag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...