Gå til innhold

Fjortis-filter / ignore


Anbefalte innlegg

Hepp!

 

På det gamle delphi-forumet gikk det lett å legge folk på ei ignore-liste, som gjorde at ingen av disse personenes innlegg viste når man var pålogget.

 

Denne funksjonen savner jeg. Kan det bli aktuelt å implerementere noe slik i det nåværende hw.no-forumet?

 

mvh

Are-Harald

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-19 22:27, arehb skrev:

Hepp!


På det gamle delphi-forumet gikk det lett å legge folk på ei ignore-liste, som gjorde at ingen av disse personenes innlegg viste når man var pålogget.


Denne funksjonen savner jeg. Kan det bli aktuelt å implerementere noe slik i det nåværende hw.no-forumet?


mvh

Are-Harald


 

Er det Blue Sky du sikter til? Ikke vær for hard mot han, han har nok bare hatt en vond barndom, stakkar!

Lenke til kommentar

Vel, det er flere her enn Blue Sky som har lite intelligente ting å komme med, bl.a flere av de som har postet i denne tråden her (LarsC og [sETE] kan jo lese igjennom et par av de meldingene de har sendt i løpet av kvelden f.eks). Det begynner å likne på gode gamle no.general på news for en del år siden... Et lite tips: Don't feed the bears som det heter på godt nynorsk. Hold heller fingrene fra tastaturet og la sånne tråder få dø en stille død i fred og ro. Da slipper vi en del av disse "du er enda dummere enn meg og faren min er sterkere enn faren din"-trådene. Og må man absolutt ta igjen så sørg ihvertfall for å være LITT smart. Det hjelper IKKE å slenge like mye dritt tilbake.

Lenke til kommentar

Synes at ytringsfriheten bør innskrenkes noe i visse tilfeller. Alle skal i utgangspunktet få lov til å diskutere hummer og kanari her, men av og til går det over alle bauger og kanter, og da bør det sies fra. Det er alltid noen som vil slenge dritt tilbake, og da er vi i gang. folk er tøffe på avstand! Tror eneste muligheten til å stoppe det er ved at moderatorene bruker en hard hånd og struper slike 14is-tråder ved fødselen.

 

Takk for oppmerksomheten

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:50, Osram skrev:

Vel, det er flere her enn Blue Sky som har lite intelligente ting å komme med, bl.a flere av de som har postet i denne tråden her (LarsC og [sETE] kan jo lese igjennom et par av de meldingene de har sendt i løpet av kvelden f.eks). [....]


 

Hvilke meldinger er det du mener?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:54, LuciFear skrev:

kloke ord av en klok mann :smile:


 

Takk for det! For ordens skyld: Jeg søkte igjennom news-meldinger jeg selv postet på no.general for 7-8 år siden. Jeg kan trygt si at det ikke er alt jeg er like stolt av i dag og at jeg ihvertfall har blitt klokere enn jeg var. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 22:50, Osram skrev:

Vel, det er flere her enn Blue Sky som har lite intelligente ting å komme med, bl.a flere av de som har postet i denne tråden her (LarsC og [sETE] kan jo lese igjennom et par av de meldingene de har sendt i løpet av kvelden f.eks). Det begynner å likne på gode gamle no.general på news for en del år siden... Et lite tips: Don't feed the bears som det heter på godt nynorsk. Hold heller fingrene fra tastaturet og la sånne tråder få dø en stille død i fred og ro. Da slipper vi en del av disse "du er enda dummere enn meg og faren min er sterkere enn faren din"-trådene. Og må man absolutt ta igjen så sørg ihvertfall for å være LITT smart. Det hjelper IKKE å slenge like mye dritt tilbake.


ja, enig. :smile: skulle si de samme. bar la være å svar. men jeg klarte dessverre ikke å la være :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: [sETE] på 2002-07-19 23:15 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 23:08, LarsC skrev:

Hvilke meldinger er det du mener?


 

Dine bidrag til tråden "Maktsyke galinger" var blant annet:

Quote:


ROTFL. O du milde Jebus, for en fjott.


Å fytte katta! Hadet Bluesky, din fuxx0r!


Han gir ikke opp, gitt. Finn IPen hans, så nuker vi han.


Så nå at du hadde beklaget den siste og det er bra! Skjønner godt frustrasjonen og irritasjonen men denne typen svar hjelper dessverre veldig lite.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 23:17, Osram skrev:



Dine bidrag til tråden "Maktsyke galinger" var blant annet:


 

Ah, ja, selvfølgelig.

Jeg får intensivere smileybruken min, det skulle liksom være morsomt.

 

Apropos, du glemte å ta med smileyene i det du siterer. Det blir litt mer brutalt uten dem :wink:

 

Men du har helt rett. Slikt bør ties i hjel, men det var bare så umåtelig fristende.

Troll må som kjent ikke mates, da de spiser kattunger:

http://www.portveien.to/kitten.jpg

 

Domo-Kun-fans får ha meg unnskyldt.

 

Edit: Skriveleif

 

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-07-19 23:26 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 23:25, LarsC skrev:


Ah, ja, selvfølgelig.

Jeg får intensivere smileybruken min, det skulle liksom være morsomt.


Apropos, du glemte å ta med smileyene i det du siterer. Det blir litt mer brutalt uten dem :wink:


 

Du har helt rett. I stand corrected. Gikk litt fort unna i svingene med quotingen. :smile:

Lenke til kommentar

Se hva jeg fant i en tråd:

 

Quote:

Den 2002-07-19 22:12, Blue Sky skrev:

spilleren din suger!>skaff def sony!


denne spilleren er for tapere, så you fuck a duck, mother fuckerQ


 

Den fyren der er jo bare helt utrolig!! Sånt hører hjemme i barnehagen, det er jo så respektløst og uhøflig som det bare kan bli... Nei, det hadde virkelig vært greit med en ignore funksjon her på forumet så vi kunne filtret vekk sånt :smile: :smile:

 

(*blunk, blunk* til moderatorene :grin:)

Lenke til kommentar

Quote:


Takk for det! For ordens skyld: Jeg søkte igjennom news-meldinger jeg selv postet på no.general for 7-8 år siden. Jeg kan trygt si at det ikke er alt jeg er like stolt av i dag og at jeg ihvertfall har blitt klokere enn jeg var. :smile:


 

Hmm hvilke news servere bevarer postingene i 7-8 år??? Den leverandøren finnes _ikke_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...