Gå til innhold

OCZ PowerStream PSU'er, vanvittig dyre?


Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen her som kan rettferdiggjøre prissettingen av OCZ PowerMod PSU'er. Satt opp i mot f.eks MIST, så er jo OCZ latterlig dyr!?

Hører at alle som har en, sverger til OCZ, men kan de virkelig være SÅ mye bedre? :no:

 

EDIT: Jeg mente selvfølgelig PowerStream... :blush:

Endret av Myron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ocz etter min mening overpriser kanskje litt, men strømforsyningene dems synes ikke jeg er så veldig overpriset.

De har jo alle ledninger og kabler i strømper, og du kan velge om du vil bruke alle.

Og mange modellene tåler mye overbelastning uten at PSUen kræsjer.

 

Så alt i alt så er vell OCZ sine PSUer relativt greit priset.

Lenke til kommentar
OCZ oser av kvalitet!

jepp! har 420w powerstream og den er RÅbra..... veldig stabil spenning og VELDIG stillgående.. hører den ikke når jeg legger øre intill... er også lysende grønn vifte,spesiellle kabler får HDD/VGA osv..... verdt vær eneste krone... :w00t:

 

ebseste minus er at den er lang ogbredså den er vannskelig og få inn i enkelte kabbiser(TT armor er en)

Lenke til kommentar

Merker som OCZ og PCP&C blir gjerne foretrukket dersom man ønsker single-rail på 12V (gjelder ikke f.eks. 600W Powerstream).

 

Ikke at dual-rails vil bli noe problem for de aller fleste, men har sett mange som foretrekker en bra single-rail for å unngå potensielle problemer med overbelastning i veldig strømkrevende systemer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

OCZ vet at de har skaffet seg et såpass godt rykte at folk kjøper selv om prisen er et par hundre kroner for mye.

Selv sverger jeg til Tagan.

Tagan 420W PSU-en jeg har her leverer bedre spenninger enn OCZ PS 420W-en, begge er noe overvoltet though.

 

Edit: Tror faktisk at begge de to blir laget av samme produsent, får sjekke nesten gang jeg skrur opp.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
OCZ oser av kvalitet!

jepp! har 420w powerstream og den er RÅbra..... veldig stabil spenning og VELDIG stillgående.. hører den ikke når jeg legger øre intill... er også lysende grønn vifte,spesiellle kabler får HDD/VGA osv..... verdt vær eneste krone... :w00t:

 

ebseste minus er at den er lang ogbredså den er vannskelig og få inn i enkelte kabbiser(TT armor er en)

Hei

Jeg vurderer å kjøpe en OCZ PSU, har en Kandald kabinett, siden Kandalf og armor har samme størelse. lurte på om hvor vansklig det er å få den inn?

Lenke til kommentar
OCZ oser av kvalitet!

jepp! har 420w powerstream og den er RÅbra..... veldig stabil spenning og VELDIG stillgående.. hører den ikke når jeg legger øre intill... er også lysende grønn vifte,spesiellle kabler får HDD/VGA osv..... verdt vær eneste krone... :w00t:

 

ebseste minus er at den er lang ogbredså den er vannskelig og få inn i enkelte kabbiser(TT armor er en)

Hei

Jeg vurderer å kjøpe en OCZ PSU, har en Kandald kabinett, siden Kandalf og armor har samme størelse. lurte på om hvor vansklig det er å få den inn?

hei.. jeg har armor kabbiset og ja det er litt knotete og få inn pga lenged av OCZ,n

og den skal stå sidelengs også..

Lenke til kommentar
OCZ oser av kvalitet!

jepp! har 420w powerstream og den er RÅbra..... veldig stabil spenning og VELDIG stillgående.. hører den ikke når jeg legger øre intill... er også lysende grønn vifte,spesiellle kabler får HDD/VGA osv..... verdt vær eneste krone... :w00t:

 

ebseste minus er at den er lang ogbredså den er vannskelig og få inn i enkelte kabbiser(TT armor er en)

Hei

Jeg vurderer å kjøpe en OCZ PSU, har en Kandald kabinett, siden Kandalf og armor har samme størelse. lurte på om hvor vansklig det er å få den inn?

hei.. jeg har armor kabbiset og ja det er litt knotete og få inn pga lenged av OCZ,n

og den skal stå sidelengs også..

men her er det snakk om powerstream, gjelder det samme for Modstream også? Hørte at man har samme problem med Hiper også. Det er ganske synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...