Gå til innhold

Jeg slutta som Webmaster Trenger ny jobb Fort!


Anbefalte innlegg

Etter for sene utbetalinger og masse løfter om det ene og det andre valgte jeg og slutte . ser på meg selv som personlig konkurs! har ikke så mye utdannelse heller:P enda :whistle:

 

Men jeg og 2 venner jobber hardt for og virkeligjøre et design studio rettet mot Tv og reklame.

 

Men nå ser jeg på det utstyret jeg har og kan ikke akkurat si at jeg kommer langt med det! har en Pc som var/er mer en nok bra for meg 1,5gb ram, Amd Xp2600 +Ati FiregL T2.

 

Det jeg egentlig lurte på var..

 

1. Av de vanlige jobber som er der ute(bor i Oslo) f.eks jobb på Rema, 7 Eleven, Mac Donalds..osv er det harde jobber? vil jeg være utslitt når jeg kommer hjem igjen eller er det en helt vanlig grei jobb?

 

2. Hva kan jeg forvente meg av lønn? (Trenger minimum 10 000kr i mnd.) hvis jeg noen gang skal få spart opp noe.

 

Jeg har absolut ingen ting og gjøre bortsett ifra å planlegge min egen bedrift. Noe som er en krevende jobb i seg selv.

 

så hvem jobb burde jeg søke på? vil jobbe mye og lenge, bare jeg får mye cash for alt strevet :p

 

ingen jobb er for tung for meg! liker bare ikke at en sjef skal bosse meg rundt.

 

har jobbet 1 år som Webmaster :love: og 2 som Tlf selger :thumbdown:

 

Sorry for mye skrive leif kl er halv 3 på natta og jeg skal jobbe litt til med egne prosjekter

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
1. Av de vanlige jobber som er der ute(bor i Oslo) f.eks jobb på Rema, 7 Eleven, Mac Donalds..osv er det harde jobber? vil jeg være utslitt når jeg kommer hjem igjen eller er det en helt vanlig grei jobb?

 

2. Hva kan jeg forvente meg av lønn? (Trenger minimum 10 000kr i mnd.) hvis jeg noen gang skal få spart opp noe.

1. Er ikke spesielt stressende jobber det. McDonald's kan nok være litt hektisk til tider, men de jeg kjenner som jobber der synes det går helt fint.

 

2. Kommer vel egentlig litt an på hvor gammel du er, men rundt hundrelappen i timen, kanskje litt mer, er vel ganske nært sannheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...