Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ungdoms bil til 20k om 3 år!?


Anbefalte innlegg

Hey jeg lurte på om noen vet om en rå ungdoms bil til sånn ca. 20000 som det fins endel trim og styling til :dontgetit: blir glad for svar.. liker best sedaner.. skal ikke ha bil før om 3 år men jeg vil vite om dere vet om noen.. :ermm:

Endret av znorko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tusen takk for svarene :D men skjønner ikke no jeg.. det var ikke med denne tittelen jeg la den ut som i går :nei: så noen må ha skiftet på den å det var ikke meg.. mener at tilelen var "noe jeg lurer på!?" :roll: men men sånn kan det gå.

Kanskje en fordel å lese alle postene i din egen tråd så skjønner du litt mer. :thumbup:

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Har forandret Emnetittel din.

 

Flytter denne til bil og motor-> annet . Passer bedre der.

Lenke til kommentar
De billigste Civic'ene ligger på rundt 30- 40 000 allerede i dag. Så du har god tid å spare på.. ;)

 

Men bilene er jo livsfarlige å krasje med da.

ja.. dette er de bilene jeg har i tankene: volvo 240 (ikke harry) :p , honda civic (1991-1996mod), ford sierra2 (sedan), vw jetta 2(pappa sinn), bmw (e-30, e-34)...

hehe snakker vi erfaring eller? :p

Lenke til kommentar
BMW E34 burde vel ha en brukbar pris om ca. 3 års tid vel...

Litt avhengig av stand, km. og andre "bruksdata" ;)

 

E30 er jo en klassikker allerede, å blir færre og færre av :(

Men Vectra A og B kommer til å ligge rundt der... (noen billige B'er og noen dyre A'er)

hmm.. ja får håpe at ikke bil lappen stiger i pris da :( takk for tipsene :D

Lenke til kommentar

Lappen har gått opp 2 ganger siden jeg begynte på den... (desember 04 for å slippe trafikalt GK)

 

Men kjørelæreren min sa den ikke kom til å stige noe mer på en stund (som om jeg tror på det?? :no: )

 

F.eks kjøretime kosta des. 04: 450,- (som om ikke det er nok?)

Eks.2 kjøretime kosta 01/03-05: 470,- (gått opp 2 ganger på 3 måneder med andre ord (10kr timen per gang))

 

Obligatoriske gikk opp 50-100 kroner per gang avhengig av hva det var...

Lenke til kommentar

Er i grunn det som er poenget, znorko.. Vil ikke akkurat kalle det rånete ;) Hehe.. Jeg foretrekker uansett å holde den clean og strøken. Har liksom heller ikke fått gjort de store tinga, pga. økonomien. Men ting som har noe å si, kommer snart - dekk og felger og ca. 30mm senking.. Er bittelitt høy og mjuk nå liksom :p

Sorry off-topic.

Lenke til kommentar
Er i grunn det som er poenget, znorko.. Vil ikke akkurat kalle det rånete ;) Hehe.. Jeg foretrekker uansett å holde den clean og strøken. Har liksom heller ikke fått gjort de store tinga, pga. økonomien. Men ting som har noe å si, kommer snart - dekk og felger og ca. 30mm senking.. Er bittelitt høy og mjuk nå liksom :p

Sorry off-topic.

ok skjønner... det blir rått.. er ikke noen som vil bytte bilen sin mot furian min da? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...