DreieR Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Det er ikke oppgradet her, er litt forbanna på det, fordi at det sto ikke at det kune ta ut året FØR 1juni. Først etter 1.juni sa de at det kunne ta opptil flere måneder! Det du sier her er nok helt feil... Da pressemeldingen fra Telenor om nye hastigheter kom ut sto det klart og tydelig at eksisterende kunder ville få ny hastighet i løpet av året, mens alle NYE kunder etter 1. juni ville få den nye hastigheten øyeblikkelig.
robot Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Det samme har jeg lest også. Har testet hastigheten med spedometeret ipå nettsidene til itavisen, og jeg har den samme hastigheten som jeg har hatt før. Men det kommer vel til slutt.
John Deere Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Ringte kundeservive i forbindelese med en oppgradering jeg gjorde i Mai. Da spurte jeg Telenor om dobblingen av hastighetene. Ettersom jeg forsto var det et mål at alle kunder skulle bli dobblet innen august.
carl-kr. Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Ringte kundeservive i forbindelese med en oppgradering jeg gjorde i Mai. Da spurte jeg Telenor om dobblingen av hastighetene. Ettersom jeg forsto var det et mål at alle kunder skulle bli dobblet innen august. telenor gir utrolig forskjellig informasjon da isåfall! vis jeg ringer dem 3ganger og snakker med 3 forskjellige personer kan du ta deg f.... på at de gir meg 3 forskjellige svar!
Moro Klumpen Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Den dobblinga av hastigheten som Telenor har kommet med tidligere også en gang har ikke fungert helt.. En kamerat av meg har enda ikke fått oppgradert hastigheten sin. Han har hatt adsl fra Telenor i en del år nå men har ikke fått oppgraderinga enda så tviler på at han får den som de skal komme med i løpet av dette året også edit: leif Endret 4. juni 2005 av Moro Klumpen
vif_is_best Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 heisann! lurte på om telenor har oppgradert hastighetene sine? de sa de skulle gjøre det i disse tider på telenor sine sider står det at de har gjort det ,men når jeg tar speedometer testen på itavisen.no, har jeg gammel hastighet (telenor basis). noen som vet noe? http://www.itavisen.no/services/speedomete...6bc973f3e530cb7 Ta den testen på denne siden. Der finner du hastigheten din og ser om den har gått opp. Trur hastigheten går opp fra Juli av.
TEE Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Hastighetsøkningen fra TN har blitt diskutert i flere tråder, og i samtlige fikk Telenor kjeft fordi de planla å bruke så lang tid på å oppgradere eksisterende kunder. Allikevel må det altså komme en tråd fra sytere som ikke har fått oppgradert 2-3 dager etter at Telenor skulle starte? Hva med å lese 5 linjer på Online sine websider før man skriker om dårlig informasjon og lureri etc?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå