Gå til innhold

Uefa cupen vs. Champions League


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, UEFA-cupen betyr ingenting i mine øyne.

 

En tiendeplass i CL er bedre enn å vinne UEFA-cupen IMO.

Di meining, greit nok. Men at UEFA-cupen betyr ingenting blir vel å ta veldi hardt i?

 

Enig med crapgame eg :)

Eh, nei. Det sier seg selv at lagene som røk ut i CL etter gruppespillet er bedre enn CSKA MOSKVA OG SPORTING LISBOA.

 

Så nei, det er ikke bare min mening - det er fakta. De to lagene som spilte finalen i UEFA-cupen er ikke i nærheten på samme nivå som CL-lagene.

Lenke til kommentar
UEFA cup finalen såg eg ikkje men det er mukje større å vinne cl enn UEFA

Her er det ikkje snakk om kva som er størst å vinne av CL og UEFA.

 

Men UEFA cupen kan umogleg vere so dårleg som du skal ha det til Bandidos Pelle. Om du ser på dei ti siste finalene finn du mange store lag. Bl.a Valencia, Liverpool, Porto, Bayern München, Arsenal, Boroussia Dortmund mm.

Lenke til kommentar
Nei, UEFA-cupen betyr ingenting i mine øyne.

 

En tiendeplass i CL er bedre enn å vinne UEFA-cupen IMO.

Di meining, greit nok. Men at UEFA-cupen betyr ingenting blir vel å ta veldi hardt i?

 

Enig med crapgame eg :)

Eh, nei. Det sier seg selv at lagene som røk ut i CL etter gruppespillet er bedre enn CSKA MOSKVA OG SPORTING LISBOA.

 

Så nei, det er ikke bare min mening - det er fakta. De to lagene som spilte finalen i UEFA-cupen er ikke i nærheten på samme nivå som CL-lagene.

De lagene som ryker ut i gruppespillet i CL kommer automatisk med i UEFA cup........ :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...