Mafiabåss Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Jeg skal kjøpe en gamepad til under 200 kr, har noen noen gode ideer? Skal bruke det til og spille GTA:VC og GTA:SA når det kommer, og mange andre spill da, men mest de to.
NeWo Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 (endret) Gamepad...spiller ikke bedre med det!! like greit med tastatur! Endret 3. juni 2005 av NeWo
MrLee Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hva med en standard PS2 kontroller og en PS->USB konverter fra clas ohlson? PS2 pads er jo geniale i utformingen da...
Elendil Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Gamepad...spiller ikke bedre med det!! like greit med tastatur! Var tross alt ikkje det han var ute etter. Diverre så har eg ikkje noko anna å seie. Stikk innom www.spillutstyr.net, der finner du kanskje noko, omtaler f.eks.
Smooth Ceiling Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Gamepad...spiller ikke bedre med det!! like greit med tastatur! Analog håndkontroll slår tastatur i alt utenom FPS og simmer. Det er ikke moro å kun kunne gi full gass eller maks bremsekraft, fullt rorutslag o.s.v. Sliter med de siste prosentene i GTA VC, nettopp fordi tastatur gir en helt elendig kontroll over diverse kjøretøy. Ikke noen smoothe svinger her i gården, nei.. mer sikk-sakk med full gass og brems. Suger hardt. Playground sideoppdraget kan jeg glemme til jeg får tak i en bra gamepad. Vurderer sterkt å skaffe en selv, av nevnte grunner, bl.a. denne (Komplett) eller denne (Logitech, MPX). Analogspaker er det jeg ønsker meg mest av alt. Ting som FF interesserer meg mindre i gamepads.
tor_erik Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Kan på det varmeste anbefale denne. Utrolig fin å spille med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå