Darx* Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 (endret) Har begynnt å bruke flexbar og lurer på hvordan jeg kan jeg fjerne hele action baren og den help baren med charcater info, Gm request, questlog osv på. Begynnte så smått å bruke det kombinert med Nurfed hotbar men nå vil jeg gå over til et helt eget flexbar oppsett. Endret 3. juni 2005 av Darx*
Bautastein Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 http://na.fermionlabs.com/naBB/viewtopic.php?t=36
Darx* Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Les inlegget sikkelig før du prøver og hjelpe takk . Altså jeg lurer BARE på hvordan jeg FJERNER main actionbar. Slik at jeg kan få et helt eget flexbar opsett. Tenk deg at jeg vil lage egen Action bar. Tenkte da to actionbarer faktsik (for mage) og masse annet.
Darx* Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Cooldown counten fungerer ikke med flexbar lengre. Bare på en group. Er det noen måter å fikse det på? Finnes det noen andre cooldown countre av noe slag? Hvordan fjerner jeg key binding texten på en group?
Darx* Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Trenger virkelig hjelp! umulig å spille min nye mage uten noen form får cooldown count!
Sinnsro Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 (endret) /flexbar text button=1-120 text='%c' Viser cooldown med liten gul tekst /flexbar justifytext button=1-120 pos='center' viser teksten i midten på knappen for å fjerne ** når CD er ferdig så finner du linja "hotkey:SetText("**")" i flexbar.lua og tar vekk ** Mener man kan endre størrelsen på skriften også, men fant ikke noe om det nå. Endret 6. juni 2005 av sINNsRO
mbskywalker Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 pass på at du har både cooldown count, OG cooldown count flexbar.
Darx* Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 (endret) Fant ut at cooldown countet funket etter jeg lastet inn nyeste updaten, men du sINNsRO, jeg skrev inn det du sa men synes cooldown count addon var bedre. Vet du hvordan jeg kan reversere kommandoen og fjerne det? Endret 6. juni 2005 av Darx*
Sinnsro Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 /flexbar text button=1-120 text='' Fjerner Cooldown tekst
Darx* Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Cooldown count virker bare nå og da, så velger og bruke flexbar sin. Noen som vet hvordan man kan forstørre texten? Tror det er noe som så: /flexbar text button=1-120 scale=??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå