Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8fx0y6VV
Skrevet

Jeg bruker selv GTK (PyGTK), og jeg er veldig formoyd med det. God dokumentasjon, og lett og komme i gang med.

Skrevet

Programmerer selv i PyGTK og PyGLADE og det fungerer helt utmerket. GTKs bindinger for andre språk er veldig gode, og hvis du programmerer i C er den "originale" GTK ganske logisk oppbygget.

Skrevet
Programmerer selv i PyGTK og PyGLADE og det fungerer helt utmerket. GTKs bindinger for andre språk er veldig gode, og hvis du programmerer i C er den "originale" GTK ganske logisk oppbygget.

fungerer den orginale GTK i C++?

Skrevet

Jeg bruker WxWidgets fordi det ser bra ut, er greit å bruke og cross-platform. Men jeg vurderer å hoppe over på QT nå som Trolltech mildner lisensbetingelsene på Windows-qt.

Skrevet
Jeg bruker WxWidgets fordi det ser bra ut, er greit å bruke og cross-platform. Men jeg vurderer å hoppe over på QT nå som Trolltech mildner lisensbetingelsene på Windows-qt.

jeg bryr meg egentlig ikke om qt til windows, men qt har en helt elendi lisens :whistle:

Skrevet
Qt er GPL, er det elendig?

er QT GPL?

leste på nettet et sted at det var noe annet og så lenket de til en elendi lisens.

hvis QT er GPL så må jeg bare beklage.

Skrevet

Dette er ikke riktig lenger. QT er GPL for Windows hvis programmet det brukes i er Open Source

http://www.trolltech.com/newsroom/announce...s/00000192.html

Qt for Windows will be available under both a commercial license and the open source GPL license starting with the next major production release of Qt, version 4.0, which is expected in the second quarter of 2005. With the GPL availability of Qt for Windows, Trolltech will offer dual licensing of Qt on all supported platforms.

Skrevet (endret)

Først Qt 4 som er GPL for Windows vel. Men det er litt komisk at folk omtaler GTK+ som "friere" enn Qt (tenker nå på X11-utgaven). Hva enn Trolltech gjør virker det som det er galt.

Endret av A_N_K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...