Gå til innhold

hi hi hi


Anbefalte innlegg

Yes! harv endelig fått klokka min athlon xp 1600+!

har den på ett asus a7v266! har den oppe i 1575 mhz nå, men den klarer så absolut mer! :smile: har bare satt opp fsb'n til 150, bruker 10,5 på multiplyeren... :sad:

Har en WBK38 :sad: , men den skal jeg bytte vifte på, til en papst som er bedre og lager mindre støy!!!

temp nå er på ca. 42* idle og 45* full load etter en runde med 3dmark 2000 (10549)... jeg har ett asus v7700 geforce 2 pro! har ræva kjøling og null goop, men det kommer. skal bytte kabinett til ett Chieftec Dragon, det blå og svarte :smile: Yummie!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmmmmffff... tips til alle: hva med å komme med et beskrivende tema og ikke tema som hihihi. hjelp. PC-en min sprenges i luften.. så kanskje nonen gidder å sjekke temaet deres.....

 

jeg bruker konsekvent "siste meldinger" og er sikkert ikke alene....

 

bare et lite tips, har ingen peiling på hva du har skrevet, for je gadda ikkje å lesa noe me tema hihihiihi..

 

___

TV

Lenke til kommentar

Desuten så sto står jo innlegget til ZkedaR under temaet Data/overklokking generelt , og det er jo akkurat DET han prater om så hva fan er problemet ditt tvika ,som må begynne og kritisere han :sad:

har du ikke fått Fe... på en stund :sad:

eller noe sånt ...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-24 03:02, ZAN skrev:

Du din Fjott ...

la folk være i fred og velge sin egen overskrift...



 

Det er ikke uten grunn at postene har topic. Det skal gi en viss pekepinn på hva posten er om, ellers kunne bare postene vært numerert så man måtte klikke seg igjennom alle, altså jævlig tungvint.

Hvis du ikke er fornøyd med det kan du starte ditt eget topicløst forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...