Gå til innhold

Hjelp til jentecasemod ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et gammelt chieftec kabinett liggende,som er fra -97 ellernoe.. Og planen er å modde det til å bli jentete uten at det blir et helt tivoli av lys i masse farger ;P Jeg trenger noen gode ideer da ;o Har aldri gjort no sånt før..

Men jeg har tenkt å få pussa ned kabinettet, lakke det lilla ( <3 ) Få skjært ut et hjerte på sia og ha plexi der, med lilla pus (pjus, fjærgreier, fjoner:P ) rundt. Skal ha lilla kalde katoder inni (fra microplex), men så sitter jeg fast.. Jeg aner ikke hvordan jeg skal ha det foran.. Lurer litt på å sette en 120 mm vifte med lilla leds (Noen som vet hvor jeg kan få tak i det i norge ? Har fått diverse ymse tilbud at om jeg spriker med beina så skal jeg få.. Men.. hehe ;P ) og få tak i, eller lage en grill som har hjerte eller noe..

Noen som har noen gode ideer ? =)

om det her blir noe av, så blir det kanskje worklog ettervert også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det nærmeste du kommer lilla LEDs er vel UV... Eller du kan bruke to blå, og to røde, som blir mer eller mindre lilla tilsammen.

Lilla plysj hadde jo vært søtt ;P

Skrevet (endret)

Har funnet vifte jeg vil ha da her Men jeg tror ikke de er helt villige til å sende den til meg her i norge ;o

edit: Rød og blå er ikke så fint da ;o har en sånn en.. Hehe

Endret av niile
Skrevet

Lilla LED finnes! :) Bare bruk google.. ;)

Hjertegrill hadde vært tøft! Bare kjøpe litt aluminium på Clasern og slå seg løs med Dremel'n.. :dremel:

Håper det blir worklog da! Er spennende med en jentecasemod, for en gangs skyld.. :p

Skrevet
Lilla LED finnes! :) Bare bruk google.. ;)

Hjertegrill hadde vært tøft! Bare kjøpe litt aluminium på Clasern og slå seg løs med Dremel'n.. :dremel:

Håper det blir worklog da! Er spennende med en jentecasemod, for en gangs skyld.. :p

Det hadde blitt en kul grill da. Faen mæ lyst på dremel...hadde lagd griller som bare det da :p

Skrevet

Takk for all hjelp ;)

Jeg har vært hos glassmester nå og skaffa plexi og litt rundt omkring ;o Har begynt å pusse ned kabinettet også.. Så når jeg kommer hjem begynner jeg og lage worklog og greier.. ;o

Får se om det her blir bra da.. :o Men er verdt forsøket

Skrevet
Takk for all hjelp ;)

Jeg har vært hos glassmester nå og skaffa plexi og litt rundt omkring ;o Har begynt å pusse ned kabinettet også.. Så når jeg kommer hjem begynner jeg og lage worklog og greier.. ;o

Wee! Legg ut masse bilder da. Alltid moro å se hvordan det går :thumbup:

Skrevet

Skal legge ut bilder ja ;D Men linuxen min hadde ikke helt lyst til å kose med digitalkameraet mitt.. Ordner det når jeg kommer hjem.. (har eksamen nå.. Hehe ;D )

Skrevet (endret)

Dårlig sarkasme, jentetrakkasering eller bare feil link Natrium? :p

Edit: Ifølge Natrium selv på MSN var det visst feil link.. *Ler*

Edit: Ja.. Vi glemmer detta, Natrium fjerna linken og ingen skjønner en dritt av denne posten! ;)

Endret av Glisevask
  • 3 uker senere...
Skrevet
Dårlig sarkasme, jentetrakkasering eller bare feil link Natrium? :p

Edit: Ifølge Natrium selv på MSN var det visst feil link.. *Ler*

Edit: Ja.. Vi glemmer detta, Natrium fjerna linken og ingen skjønner en dritt av denne posten! ;)

hva var linken igjen!? serr du må jo poste den på nytt

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)
Takk for all hjelp

Hva koster det for plexi?

Endret av T homas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...