Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for felles mobbeofre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynner forresten på KG til høsten jeg også:D VK1..

IIIIH! KG!

 

bare helt off-topic: Jeg holder meg unna jenter fra KG... Tenk hva slags familie de kan ha!

 

on-topic: Veldig bra tråd, sikkert en del mobbeofre som får oppmuntring av denne. Jeg har også blitt mobbet, og vet hvor kjipt det er. Men, til alle som blir mobbet på skolen, vil jeg bare si at det bedrer seg etterhvert. Jeg kjenner ingen som går på vgs som blir mobbet, jeg tror det er mest en barne/ungdomsskolegreie der ikke elevene er voksne nok til å respektere andre mennesker.

 

Og erlend: Med den nye frisyren syns jeg du ser forbanna bra ut!!

Lenke til kommentar
bare helt off-topic: Jeg holder meg unna jenter fra KG... Tenk hva slags familie de kan ha!

 

Og erlend: Med den nye frisyren syns jeg du ser forbanna bra ut!!

Vel.. Familien til kjæresten min er nokså annerledes enn det jeg er vant til, men de er allikevel som alle andre, om dere forstår :p

 

De er kristne, da, og bordbønn er noe jeg ikke er vant med

 

Men traff henne i dag, og vi blir mer og mer forelska :love:

 

On topic: takk :)

Har vurdert å klippe mer, da pubertetskrøller er noe av det verste som finnes!

Dessuten har det jo vokst 3-4 cm siden jeg posta det bildet :!:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
pubertetskrøller

Hva for noe?

Han har nok nettopp fått hår rundt tissen.

tsssjj..

4812197[/snapback]

 

Jeez, dust! :!:

 

Pubertetskrøller er når de som hadde glatt hår i yngre år får krøller når de blir 13-14 år gamle, sånn som meg. Da jeg var liten var håret mitt speilglatt..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

det har vært masse gode tips her, så skakke gjenta de ;)

 

vet ikke om det er et godt tips, men hvis du har mulighet til det, så begynn på en privat skole. som vanlig er det mange der som er opptatt av å nå langt i livet, så det er på en måte "in" å være litt smart :) og som sagt, kommer du inn på en videregående med høye inntakskrav, så blir det Mye bedre.

 

Og tilslutt: hakke no erfaring med mobbing, men har opplevd et par ganger at et par sjølvforelskete duster har prøvd å kritisere min stil. Det jeg gjorde var da å finne deres svake sider og peke på dem på en sarkastisk måte. Etter det har de aldri turt å åpne kjeften sin igjen ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
FY FAEN jeg er så dritt lei av alle på MSN ikke svarer meg når jeg prøver å få kontakt.... :cry:

 

Når de først vil noe så begynner det slik:"hei, jeg har et problem"....

Snakk om ræv venner :yes:

 

Jeg er et nerd... ble mobbet på ungdomskolen... noe som førte til at karakterene mine sank... gikk ut av 10. med håp om at jeg iallefall kunne begynne og vaske ting....

 

Utrolig nok kom jeg inn på elektro tok 1mx så valgfag og fikk 5 , noe som ikke står i stil til den 2`ren jeg fikk på ungdomskolen!

 

jeg endte opp med å gå gk og vk1 elektro men først nå begynner jeg på allmenne... grunnet at min familie ikke ville la meg begynne fordi de er redd jeg skulle ende opp som min fetter!

 

 

(han er 24, feit, fattig, flere hundre tusen i lån på kreditt kort, sitter hjemme og drømmer om å vinne i lotte og kjøre porche!)

 

Så først nå kan jeg begynne jakten på en drømme utdannelse....  :w00t:

 

Ikke for å snakke om det stygge svine av en lærer vi fikk i 9`nde ! Han så på jentene i klassen med brillende på nesen... hadde sex undervisning med ståkuk... og bad jentene ikke kle seg utforderene" klødde seg i øre med et skrujern og tørket ørevoksen på genseren, og viss jeg kommenterte noe han sa i naturfag timen ble han sint.... selv om han hadde feil!  :no:

 

 

Men nok om det... The future awaits me! :w00t:  :dribble:

:mad:

4544066[/snapback]

 

 

Good for you! :thumbup:

Lenke til kommentar
Har lest igjennom nesten hele tråden nå, og ser jo at det er ca 2 år siden du har sakt noe på denne tråden. Ville bare høre hvordan du har det nå?  :)

9097308[/snapback]

Hei og hopp, du.

 

Vel, denne tråden er jo ikke om meg, ser jo at hele tråden har vært om meg nå, men den er jo for felles mobbeofre, så noen andre mobbeofre må gjerne komme hit og klage, selv om jeg helst ser at det ikke er noen andre mobbeofe. :)

 

Hva skal jeg si? Livet mitt er så godt som perfekt nå. Jeg fikk meg, blant annet gjennom dette forumet, mange nye venner som bor litt på andre kanter både av byen og landet, og har det kjempemye bedre nå. Jeg har blitt med i et band som har første spillejobb 28. august(på Karl Johan, kom og se!), fått meg ny kjæreste(ble slutt med hun dere har hørt om før jul i 9. klasse) og har vært sammen med henne nesten hele sommern. :)

 

Gikk ut av ungdomsskolen med 5,9 i snitt og har kommet meg inn på Foss VGS, musikklinja sammen med to andre i bandet og flere musikalske kjenninger, og gleder meg stort til å begynne der til høsten.

 

Men når sant skal sies, Holmlia er et fucked sted for sånne som meg. Jeg var borte på Bogerud(40 min unna) og fikk slengt et "lykke til" etter meg da jeg skulle tilbake til Holmlia. Det er visstnok et supert sted for dem som er kule og liker stilen som går igjen her, men for alternative mennesker som meg, min bror og andre jeg kjenner her som ikke kan skjæres under én kam, så kunne livet klart vært bedre, ikke perfekt, men bedre et annet sted.

 

Så.. jeg håper noen andre mobbeofre har fått litt trøst, og kanskje noen mobbere har fått en lærepenge, etter å ha lest eller bidratt til noe i denne tråden, men som sagt, jeg er langt fra et mobbeoffer nå.

 

Jeg vil gi en stor takk til alle som har skrevet noe lurt eller fint i denne tråden, se opp for meg, verden ligger for mine føtter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...