Gå til innhold

Menn prater mest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom ikke som noe overraskelse på meg da de fleste menn jeg kjenner prater mer enn kvinner, og de fleste jentene jeg kjenner foretrekker å sende ei melding i stedet for å ringe.

Skrevet

Vet at jenter digger å sende meldinger, men kjenner også en jente som har en månedsregning på 500 :ohmy:

En venninne av meg sender meg meldinger døgnet rundt

Heldigvis er mobilen hennes på reparasjon, så jeg får hvile litt :p

Ingen stor overaskelse

Selv foretrekker jeg å ringe, det funker best :)

Og da får man også hørt stemmen til folk, det er betryggende

Skrevet
Vet at jenter digger å sende meldinger, men kjenner også en jente som har en månedsregning på 500 :ohmy:

Og dette mener du er lite? Eller mye?

Skjønte ikke det helt.

Jeg ringer mye og sender en del tekstmeldinger, men har ikke regninger på mer enn 300-350kr måneden allikevel.

Skrevet

Menn liker oftere mobiltelefoner, og har større interesse for å bruke dem :thumbup:. Men jeg trodde ikke menn hadde så mye på hjertet som kvinner da.

Jeg har i en lengre periode hatt en månedsregning på rundt 1200, men mye av det for surfing. Sender heller nesten aldri meldinger.

Skrevet

Skjønte ikke det helt.

Jeg ringer mye og sender en del tekstmeldinger, men har ikke regninger på mer enn 300-350kr måneden allikevel.

Wow! :ohmy:

Jeg har et månedsbudsjett på 150 kr, men pleier å bruke mye mindre :ermm:

Kunne kanskje har formulert meg litt bedre :blush:

Det jeg mente var at jenter er veldig glade i sms, men noen er glade i å ringe også

Hun jenta ringer for 500 kr i måneden, og det synes jeg er mye til å være 14 år

...eller? :ermm:

Skrevet

Skjønte ikke det helt.

Wow! :ohmy:

Jeg har et månedsbudsjett på 150 kr, men pleier å bruke mye mindre :ermm:

Kunne kanskje har formulert meg litt bedre :blush:

Det jeg mente var at jenter er veldig glade i sms, men noen er glade i å ringe også

Hun jenta ringer for 500 kr i måneden, og det synes jeg er mye til å være 14 år

...eller? :ermm:

har hun vanlig abonnoment osv så er ikke det bare ringetid i bildet.

Er det kontantkort så er det meget lett å nå slike høyder, ettersom prisene er høye for ringetid osv....

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...