Gå til innhold

2 episoder LOST: hvorfor?


Anbefalte innlegg

Kanskje TV-Norge ser på den siste episoden som ble sendt i USA (to episoder kombinert som finalen til sesong 1) som en spesialepisode..? Høres rart ut det der med to slike.

Nei, det er bare en "spesial" episode: "Lost: The Journey". En slags oppsumering av seien så langt. Og nei, man få ikke vite alt om alle på øya, som TVN reklamerer for :nei: . Den andre episoden som TVN sender 8. juni heter "The Greater Good (aka. Sides)" (episode 22)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som de fleste sikkert har fått med seg så har TVNorge begynt å sende to episoder av LOST på onsdagene.

Kan det være for å få slutt på alle som laster ned episoder som allerede har gått i USA, ved å komme på lik linje med USA??

 

Slik at USA ikke ligger 5 episoder foran?

 

syntes personlig det var genialt da jeg digger lost...- :love:

TVN sender de siste tre ukene før sommerferien doble episoder av «Lost» for å ta igjen forspranget til USA.
Lenke til kommentar
Kanskje TV-Norge ser på den siste episoden som ble sendt i USA (to episoder kombinert som finalen til sesong 1) som en spesialepisode..? Høres rart ut det der med to slike.

Nei, det er bare en "spesial" episode: "Lost: The Journey". En slags oppsumering av seien så langt.

Jepp, dette er jeg klar over. Det er derfor jeg lurer på om TV-Norge regner den siste episoden som en spesial siden de skriver det er to. Altså The Journy + denne episoden som er dobbelt så lang og dermed litt spesiell. Selv mener jeg ikke dette, jeg kom bare med en teori om hvordan TV-Norge tenker.

Lenke til kommentar
Det er derfor jeg lurer på om TV-Norge regner den siste episoden som en spesial siden de skriver det er to. Altså The Journy + denne episoden som er dobbelt så lang og dermed litt spesiell. Selv mener jeg ikke dette, jeg kom bare med en teori om hvordan TV-Norge tenker.

Episoden som TVN sender etter "Lost: The Jorney" er ikke dobbelt så lang som de andre episodene. (Det så du sikkert selv i går...).

En av grunnene til at det ble laget en oppsumerings eppisode, er at det var en liten pause i USA. For å få folk med igjenn, og for nye seere, sendte de oppsumeringen. Episode 20 "Do No Harm" ble sendt 6. april, mens "The Jorney" ble sendt 27. april.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...