Crazymonkey Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Eg har kjøpt meg eit Thermaltake sViking kabinett VA4000BWS. Eg har ein dell Dimension 8300 pc fra før av. Eg har og eit hovedkort med Socket 478 med brikkesettet Intel 875P. Har prøvd både med og utet plate for å få det til å passe i hola på det nye kabinettet, men det går ikkje! Dei ekstra tinga som var med på kabinettet hjelpe meg lite! Må ei ha plate eller ikkje? Og kva må ei gjere for at det skal passe? Pleees svar! Dei som he peiling, for det he ikkje ei
WebKnight Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hovedkortet må være ATX eller mATX (micro ATX) for å passe i det kabinettet, så da er der sikkert DELL hovedkortet som ikke følger en av de standardene.
Crazymonkey Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Ok, det e sikkert dell som har lagd det slik at det ikke skal passe inn i andre kabinett...
Zeph Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Dell, Compaq og dei andre med sjølvprodusert hardware pleier å lage sitt eige design.
Morten K Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du må nok ha deg et nytt hovedkort. Dette er billig og bra. Har du Dell strømforsyning bør vel den også byttes.
ErlendRU Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 hvor gammel er denna dellen? jeg skifta nettopp kabinett på en 1år gammel en.. dimension 4600 da.. dell bruker micro atx
Crazymonkey Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Takk for alle tipsa Den er ca 2 år gammel, men e ikkje heilt sikker. Ei får satse på å kjøpe mei nytt hovedkort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå