Gå til innhold

Hvorfor ikke ganke?


Anbefalte innlegg

Ok, dette er et spill. Ikke noe vits i å dra inn den virkelige verden i denne diskusjonen.

 

Du kan også like å tro at det bare er ekle og onde horde-folk som ganker, men sånn er det ikke. De noble alliance-trynene er like ille. Jeg har fått deng av lvl??-folk, og har nok vært oppført som lvl?? for noen maltrakterte lik oppigjennom. Jeg spiller ikke for å være snill mot fienden, og spesielt ikke en fiende som er overtallig.

 

Spiller man på en PvP-server, får man tåle å få juling av fienden. Hvis ikke, finnes det mange fine PvE-servere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, dette er et spill. Ikke noe vits i å dra inn den virkelige verden i denne diskusjonen.

 

Du kan også like å tro at det bare er ekle og onde horde-folk som ganker, men sånn er det ikke. De noble alliance-trynene er like ille. Jeg har fått deng av lvl??-folk, og har nok vært oppført som lvl?? for noen maltrakterte lik oppigjennom. Jeg spiller ikke for å være snill mot fienden, og spesielt ikke en fiende som er overtallig.

 

Spiller man på en PvP-server, får man tåle å få juling av fienden. Hvis ikke, finnes det mange fine PvE-servere.

det er du som begynner med assosiasjoner til virkeligheten ved å begynne å analysere ordet Krig.

 

Og jeg sa ikke At alliance var bedre, var egentlig bare en humoristisk assosiasjon til ordet "Horde" som gjerne forbindes med kaos.

 

Og det artige på PvP servere er jo nettopp å måle krefter. Du mener vel ikke alvorlig at du forbereder deg på en utfordring når du flyr på en fyr 20-30 lvler under deg?

 

 

Når du sier at "if u dont like it, crawl back to a PvE server", så misforstår du jo alt det PvP nettopp står for. Nemlig kamper mellom folk på samme nivå som deg.

 

Hvorfor ellers tror du Blizzard hadde laget level-spesifikke områder?

 

 

Du er nettopp en slik person som bidrar til å skape flere gankere.

"siden jeg ble tatt av ?? i går, skal jeg FAENMEG være lvl ?? i dag"

 

 

Takk skal du ha og lykke til, du er en person som forsurer spille-opplevelsen for alle.

 

Personlig smiler jeg og vinker til lvl 35-45 som jeg møter på. De skjønner også at det ikke er vits, og slik er det.

 

 

det har noe med Honor å gjøre.

 

 

God kveld til deg.

Lenke til kommentar

Heh, skal ikke avbryte den kraftsalven :!:

 

Men i allefall, kanskje litt O(ff)T, men dette er en artig liten metode for å få litt artige kamper:

 

Jeg har som vanlig tasta inn /pvp, og møter en likelevla fyr som ikke er pvp-enabla. Jeg utfordrer til duell, og det er da det skjer. Ofte trykker folk masse på en spesiell knapp, for f.eks. "å få det første treffet" imens countern teller ned, og da angriper de meg jo. Så da dreper jeg dem (noen ganger har jeg uflaks da :D), og er jeg riktig slem orpsecamper jeg en gang :D

Lenke til kommentar

Jeg tror rett og slett at mange som er små pyser i det "vanlige" livet virkelig ganker mye fordi de føler at de kan hevde seg og vise at de er sterkest på et sted, nemlig den virituelle verden.

 

Selvfølgelig også slik jeg føler det noen ganger; lyst på hevn. Har jeg nettopp blitt drept av noen allianace så tar jeg hevn, uansett hvem.

 

http://home.no/zythius/wow/mini2.jpg

 

Ah, revenge sure tastes sweet!

 

Litt gammel screen, men denne karen drepte jeg 4 ganger på rad etter at han og en lvl ?? Dwarf hunter kom etter meg og drepte meg helt uprovosert.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har møtt noen snille horde, og vil trekke tilbake mine uttalelser om ganking tidligere ! (var bare så forbanna)

 

Var en ?? som plutselig sto foran meg på mount, han gjorde ingenting, så jeg tok en rask /beg og gikk ut av veien, han vinket hade til meg og gikk videre :D (Men han hadde drept meg tidligere, og jeg lige så med flere kompiser med :p)

 

Hold dere til områdene ja, Stonetallon mountains er en mix av alle, og der ganker jeg, og blir ganket, noe så grundig og !

 

Ganking forsurer for andre, og dishonor :(

 

En kompis av meg var i barrens med 2 andre, han drepte en LVL 4 !!! ja 4 ! og han er 25, og da ble det dishonor på alle, og det fikk han høre over ventrilo, slike folk er bare :nei:

Lenke til kommentar
Vel, jeg har møtt noen snille horde, og vil trekke tilbake mine uttalelser om ganking tidligere ! (var bare så forbanna)

 

Var en ?? som plutselig sto foran meg på mount, han gjorde ingenting, så jeg tok en rask /beg og gikk ut av veien, han vinket hade til meg og gikk videre :D (Men han hadde drept meg tidligere, og jeg lige så med flere kompiser med :p)

 

Hold dere til områdene ja, Stonetallon mountains er en mix av alle, og der ganker jeg, og blir ganket, noe så grundig og !

 

Ganking forsurer for andre, og dishonor :(

 

En kompis av meg var i barrens med 2 andre, han drepte en LVL 4 !!! ja 4 ! og han er 25, og da ble det dishonor på alle, og det fikk han høre over ventrilo, slike folk er bare :nei:

får man dishonor for å drepe grå nå? etter patchen da?

Uansett skal det ikke være sånn at du får dishonor får å ha vært i party med han, hvis du har hjulpet han eller noe, så ja.

Lenke til kommentar

Ganking hehe tja ingenting er så artig som en real fight 1vs1 flere vs flere etc. Bra med adrenalin og artig når man vinner :-). Sjelden vi får hordes i fair fight så sant vi ikke setter opp "portal" duels via irc. Ett par artige pvp opplevelser var en 4vs4 duel mot horde. Vi satt opp en portal og når den ble borte starta kampen. Vi lå under 2-0 men kom tilbake og vant 3-2 hehe ;-). Ellers er vel det mest artige jeg har vært med på å sove oppe på en freeze trap. 3 tauren shamans (lvl 60) kommer ridende på kodoer, ser litt på meg og bestemmer seg for at denne karen er det verdt å drepe. første blir freeze trapped, og 2 kompiser hopper ut av shadowmeld. 3 Taurens shamans døde, drept av en hunter, mage(meg) og en prest. Vi drepte vel ca 50 horder før de fikk henta 10 stykk og ganka oss tilbake lol. Så ble vi corpsecampa i 10 min av noen norske Darkthrone folk ;-).

 

Prøvde Capture the flag i går i Ashenvale med 10 guildmates, ikke helt fair muligens da vi har farma Mc i 2 uker nå - ragnaros (mangler fortsatt potions og gear uppgrades på endel folk for å ta ham). Vi vant nå iallefall 3-0 rimlig greit. Største frustrasjon med Alterac Valley er kø og den tilsynelatende dårlige organiseringen som foregår hehe. Men nå kan jeg iallefall grinde tyrs hand, silitus og felwood etc uten å ha horder flygende etter.

 

Eneste som kan være en smule irriterende er horde roguer som angriper deg på 20% helse mens do sloss mot eliter. Men da får de jo mindre cp/honor uansett.

 

Artig ting var jeg og en kompis som grinda tyrs, en undead mage angriper oss ikke når vi må løpe ut derfra med lav hp og mana og en haug med elites i tog bak oss. Så regenerer vi og kommer tilbake for å farme, en lvl 56 flyr da på horde magen og regner vel med at vi skal hjelpe. Noe som ikke skjer, litt respekt må man ha og han alliance fyren dør. Lo bra da gitt.

 

Samme kveld kommer en lvl 60 og jumper oss når vi fighter elites. Jeg og warlocken tok av alle items og holdt ham sheepet i max duration, slova med frost bolt en og feara lol. Fløy rundt med ice barrier og slo ham med nevene for 2 damage lool.

 

Men for øyeblikker skal jeg ha honor og hk går jeg for battlegrounds med guild kompiser eller andre kjente på Kor'ghal. Endelig funnet Crimson hatten med 30+ damage til spells , fått enchanta Staff of dominance med 30+ spell power og kombinert med resten av gearet er damage brukbar selv med frost hehe, frostbolt +650 damage average nå. Mangler fra hmm MC den nye roben eller om jeg skal farme for archmage robe(tidskrevende sukk), trinket (+175 damage 15 sec cd 90sec) og necklace + 18 damage spells. Ellers får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet for Blackwinglair

 

Plettfri honor er dog vanskelig når man kjører aoe runs i tarren mill (før bg) , 6 mager og 3 healere drepte 60 horder på hmm 5 min eller noe lol. Artigste var rogue rapporten om portal til orgrimmar i Innet der etter på he he he

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har blitt så vant til å bli ganka at jeg ikke blir sur lenger. Bare litt kjipt hvis det er langt fra graveyard.

 

Hvis jeg har lyst å drepe noen et par levels under meg, hopper jeg av mounten og skriver /taunt. Da blir de alltid redde og løper :D

Skjønner jo egentlig lvl60 folk som ganker 48-58 lvls. De belønnes jo for det, så egentlig er gankingen Blizzards feil, ikke spillernes. Synes jo det er drøyt at en lvl60 kan få HONOR-points for å ta en lvl48...ikke mye ære i det, spør du meg...

Lenke til kommentar
Når du sier at "if u dont like it, crawl back to a PvE server", så misforstår du jo alt det PvP nettopp står for. Nemlig kamper mellom folk på samme nivå som deg.

PvP står for Player versus Player, og det er ingenting som tyder på at det skal være like levels. Men for all del, jeg her møkkalei av gankinga selv... Og jeg opplever faktisk Alliance som verst når det gjelder ganking, spesielt Night Elf's (typisk n00b valg, så det er jo selvforklarende hvorfor de ganker mest). Jeg er horde, og har en lvl 42 Rogue og en lvl 29 Priest (Undead begge to). Vinker og smiler til alle alliance jeg har møtt på, og kun to (2) har ikke attacka meg. Jeg har faktisk hjulpet alliance folk her og der også, dersom de sliter mot mobs.

 

Senest i dag så tok jeg en /wave til en gnome warlock (lvl 29, jeg var da lvl 28 på priesten min). og han /wave'a tilbake... 10 sekunder etterpå når jeg hadde begynt og drepe en tiger så kom det plutselig fullt angrep fra warlock'en... Rakk akkurat og ta ferdig mob'en så løpe etter warlock'en og DoT'e osv, og han begynte og løpe som en tulling, og løp til en lvl ?? warrior som selvsagt slaya meg på 2 slag... Virkelig typisk at alliance ALDRI kan ta 1on1.. For mange nabber/feiginger som ikke tørr og ta 1on1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...