smetho Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Elsker jo min shaman Siden den er en hybridklasse så fikk jeg etterhvert litt bedre innblikk i hvordan de forskjellige klassene fungerte, og ikke minst hvordan 'magi' fungerte. Har etterhvert turt å velge mer magibaserte klasser (ikke forstått meg sånn på warcraft-universet) og har nå startet en priest som alt. Er ikke så høy level enda, men er en morsom klasse å spille
GRendal Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Har prøvd neste all klassene opp til ca. lvl 15 og må si at jeg fortsatt foretrekker warlock, med priest på en solid andreplass. Warlocken min er alltid ettertraktet i parties (får et whsper hvert femte minutt i IF) og eier totalt i Duels.. Blir litt mye shard farming, men ellers tøff. du må virkelig ha et dypt innblikk i de forskjellige klassene.....lvl 15 fordrer jo en inngående forståelse for hverenkelt klasses styrker og svakheter og ikke minst deres rolle i vanskelige grupper og instances /sarcasm
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Man har gjerne en litt bedre forståelse for de andre klassene enn en som bare har fokusert på sin egen. Selvfølgelig skraper man bare på overflaten, men etter å ha spilt som priest til lvl30, tar jeg f.eks. mer hensyn til aggro som rogue i gruppe.
P-in-P Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Vel jeg har ikke prøvd så mye av de andre klassene, men det er nok fordi jeg liker Druiden min så godt Uenderlig med taktikker i stedet for å bare løpe rett på å slakte. Blir lett tatt opp i party av enten healing egenskapene eller tank egenskapene i bear form. Eneste som er dumt med den er at den har litt lav dps... Min mest brukte combo på dyr med litt høyere lvl enn meg; Entangling roots - moonfire - 1-2 wrath - moonfire - rejuvunation - bear form og holde seg der til dyret er dødt eller shapeshifte tilbake for healing og dot
chokke Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 hunter er favoritt, grinde grinde grinde. OT: er lvl 25, hvilken instance burde jeg farme?
AnVli..p4 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 helt klart Druid.. genial klasse med både melee og casting.. desidert den beste klassen jeg har prøvd til nå..
Chrynarx Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 1 hunter: er dritfett når man er solo derfor er det min første fav 2: mage: liker litt magi så jeg tenkte at mage måtte være fett og der hadde jeg rett
digitalglenn Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) har 1 shaman 1 rouge 1 preist som er lvl 22, 18 og 24 de tre klassene er kulest synes jeg shaman fordi han har usansynelig mye armor altfor mye dmg og ikke minst ghost woolf som er TEH pwn både til og stikke av fra for farlige situasjoner og hvis du skal jogge over barrens (noe jeg har gjort NOK ganger nå) 1 valg rouges fordi de rett og slett har altfor sykt fet dmg og de må du konse med for og ikke dø siden hpen ikke er for mye og skryte av (3 valg) preist fordi de har mye dmg, heal, shield og fordi de er ønsket i ALLE party's samtidig som de ikke bare har blitt til heale maskiner de DASKER jo det meste i pvp (2 valg) problemet er at jeg sletta presiten for og lage shaman anger enda Endret 4. juni 2005 av digitalglenn
jonathankrane Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Min mening for tiden er priest. Men det er vanskelig og si pågrunn av at jeg ikke har prøvd alle. Derfor burde kanskje denne tråden handle om dårlige og positive ting om yndlings classen din. Grunnen til at jeg liker priest er: -Man kan gjøre så mye forskjellige ting for å bekjempe fienden. -Selv om man er "rein" healer kan man satse på shadow talents, det gir mange gode spell og bedre 1 vs 1. -Man kommer lett med i ei gruppe på grunn av healinga -Man kan velge om man skal være kunn healer, eller sloss og heale sammtidig. Det som ikker er så positivt er: - Kjedelig å bare bruke cloth -man får ofte masse aggro når man healer, men det er bare å bruke svakere healing spells. Håper dette kan hjelpe folk som vurderer priest. Ps: jeg er dwarf, men hører at troll priest får et meget bra spell med shadow talents som har hjolpe gått mot store bosser som Ragnaros osv, husker ikke hva det het.
chokke Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Min mening for tiden er priest. Men det er vanskelig og si pågrunn av at jeg ikke har prøvd alle. Derfor burde kanskje denne tråden handle om dårlige og positive ting om yndlings classen din. Grunnen til at jeg liker priest er: -Man kan gjøre så mye forskjellige ting for å bekjempe fienden. -Selv om man er "rein" healer kan man satse på shadow talents, det gir mange gode spell og bedre 1 vs 1. -Man kommer lett med i ei gruppe på grunn av healinga -Man kan velge om man skal være kunn healer, eller sloss og heale sammtidig. Det som ikker er så positivt er: - Kjedelig å bare bruke cloth -man får ofte masse aggro når man healer, men det er bare å bruke svakere healing spells. Håper dette kan hjelpe folk som vurderer priest. Ps: jeg er dwarf, men hører at troll priest får et meget bra spell med shadow talents som har hjolpe gått mot store bosser som Ragnaros osv, husker ikke hva det het. det med troll prest er IRONI, de får noe sånn shadowdamage som skader litt når folk slår på de
Knofle Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Har prøvd ikke prøvd så mange andre klasser, men druid er knasende festlig.
Amon Amarth Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 warrior ftw er bare lvl 27, men det er gysla kjekt det
MrLee Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Etter at jeg tok ett Uldaman run i dag, og opplevde at alle sprang rundt og skreik "save the priest! save the priest!" måtte jeg bare innom her og på ny si hvor mye jeg liker å spille denne klassen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå