Gå til innhold

Problemer med connection/latency.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeps.

Samme prob her også.

Disconnecter minst to ganger på hvert eneste instance run, og ligger på 400 - 2000 ms nå.

I helga lå jeg derimot på 100-200.

Savner virkelig å kunne nyte spillet fullt ut, ettersom det stort sett bare blir grinding med så høy ping.

Er jo umulig å dra på verken raids eller instances slik som det er nå.

Telenor, skjerp dere!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Jeg klarer å spille WoW helt fint under 400ms samtidig som jeg laster ned filer fra bearshare :p og jeg har tele2 :D Når jeg ikke laster ned filer fra bearshare så er den nede i 150-200ms

Lenke til kommentar

Er tråd på forumet til wow-eu angående det samme problemet som beskrives her. Den i kundesupporten som sa at dere måtte kontakte level3 direkte burde vel strengt tatt ha en annen jobb.

 

Har Canal-Digital selv og de bruker telenor.net ut fra Norge....trenger vel ikke utdype hva forsinkelsen/pakketapet mitt ligger på...

 

Hvorfor kan ikke Telenor skaffe seg peering-avtale med telia.net slik som Catch? Hva bruker de pengene på? Fine bygg?

Endret av AccessDenied
Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke Telenor skaffe seg peering-avtale med telia.net slik som Catch? Hva bruker de pengene på? Fine bygg?

Sikkert fordi Telia og Telenor er konkurrenter/fiender. Telia og Telenor skulle jo egentlig slå seg sammen for et par år siden, men det gikk i vasken. Så kjøpte Telia opp NetCom, som igjen konkurrerer med Telenor Mobil... Og sånn er nå det :)

Lenke til kommentar

At Telenor ikke vil ta noe ansvar, er faktisk grunn for sak. Selvfølgelig har de ansvar. Hvis jeg sender en pakke med posten, og de sender deretter til en underleverandør, har jeg da intet ansvar for dette. Det er snakk om "hoppet" rett etter telenor's nett, så det er her snakk om hvor telenor så er koblet til. Ring forbrukerrådet er mitt råd her.

Lenke til kommentar

Telenor har allerede uttalt seg (allerede og allerede, de sa hva som foregikk i går).

In short: De har problemer med trafikk til utlandet, fordi en av deres internasjonale partnere har tatt kvelden, eller noe sånt. Urgh. Spilte med 500-1000 MS Latency i hele går.

Lenke til kommentar

Jeg har nextgentel, så jeg tok en tracert for 5 minutter siden.

 

C:\Documents and Settings\Scharpy>tracert eu.logon.worldofwarcraft.com

 

Sporer rute til eu.logon.worldofwarcraft.com [80.239.178.110]

over maksimalt 30 hopp:

 

  1  <1 ms  <1 ms  <1 ms  10.0.0.1

  2    19 ms    19 ms    20 ms  1.80-203-119.nextgentel.com [80.203.119.1]

  3    19 ms    19 ms    19 ms  217-13-0-169.dd.nextgentel.com [217.13.0.169]

  4    26 ms    26 ms    25 ms  217-13-0-182.dd.nextgentel.com [217.13.0.182]

  5    27 ms    25 ms    26 ms  217-13-0-14.dd.nextgentel.com [217.13.0.14]

  6    26 ms    26 ms    26 ms  217-13-0-233.dd.nextgentel.com [217.13.0.233]

  7    25 ms    26 ms    26 ms  so-5-0-0.ar1.OSL1.gblx.net [64.215.182.129]

  8    52 ms    53 ms    52 ms  so3-0-0-2488M.ar2.FRA3.gblx.net [67.17.65.82]

  9    51 ms    62 ms    49 ms  ffm-b3-geth0-2-1.telia.net [213.248.77.181]

10    59 ms    59 ms    59 ms  ffm-bb1-pos1-2-0-0.telia.net [213.248.65.53]

11    62 ms    67 ms    69 ms  prs-bb1-pos7-0-0.telia.net [213.248.64.110]

12    62 ms    59 ms    59 ms  prs-b2-pos11-0.telia.net [213.248.64.142]

13    62 ms    59 ms    62 ms  prs-tc-ks51-geth0-2.telia.net [213.248.70.70]

14    *        *        *    Forespørsel avbrutt.

15    *        *        *    Forespørsel avbrutt.

 

Så det er ikke noe galt til meg, annet enn at jeg får forespørrsel avbrutt etter hopp 14 :p

Endret av scharpy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...