Gå til innhold

Opera 8 ute på norsk

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124
Skrevet (endret)

Endelig så kom Opera 8 ut med norsk språkdrakt, norsk utgave finner du her eller i fra denne siden

Endret av Slettet+3124
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Skrevet
Fungerer 8.0.1 preview oppdateringen med denne utgaven?

Det har jeg ikke prøvd, men jeg ser at builden har gått fra 7583 som er preview 01, tilbake til build 7561 som er Opera 8.0.

Denne builden er jo også "nyere" på dato enn hva den gamle orginale utgaven, så kan man jo anta at noe har blitt rettet i den "nye" norske utgaven i forhold til orginale "gamle" engelske.

Men hva vet jeg, har ikke opplevd crash på hw.nos sider ennå med denne norske utgaven som jeg opplevde med den engelske. :thumbup:

Skrevet (endret)

Må testes. :) Har ikke brukt Opera siden 7.53, synes den var litt rotete da, men får se om den har blitt litt forbedret på det området. ;)

Edit: Var ikke kommet for Linux ennå nei... :/

Endret av Gimper
Gjest Slettet+3124
Skrevet
Her er språkfilen, fungerer med Opera 8,01.

Hvor fant du denne filen, og hvilken build har den?

Skrevet
Her er språkfilen, fungerer med Opera 8,01.

Takker, fungerer utmerket på med min Opera 8.01 preview :thumbup:

Samme her. Takk for språkfilen N_M_V! :)

Skrevet
Men hva vet jeg, har ikke opplevd crash på hw.nos sider ennå med denne norske utgaven som jeg opplevde med den engelske. :thumbup:

Men det har jeg :thumbdown:

Da er det ikke verre enn å prøve å legge inn 8.01 patchen. Om det ikke fungerer kan du bruke den engelske utgaven av Opera 8.01 for deretter å legge inn den norske språkpakken.

Skrevet

Men det har jeg :thumbdown:

Crasjer ofte med orginalen (8.0 Eng) Men ser bedre ut med Norsk Språkpakke, merkelig nok!

Gjest Slettet+3124
Skrevet (endret)

Vel, jeg har ikke opplevd crash på hw.nos og søstersidene siden jeg la inn den norske utgaven, jeg hadde masse problemer med den "orginale" engelske, så jeg la inn prewiew 01 som fikset problemene mine.

Jeg la den norske utgaven over den engelske preview, mulig at det har noen sammenheng, fordi som sagt er crashene blitt borte med "ny" norsk utgave.. :thumbup:

EDIT: leifs..

Endret av Slettet+3124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...