exmith2k Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hei... Når jeg legger ut bilder på hjemmesider, så kan jeg ikke legge ut bilder på 0,9mb, så hvis jeg har 30 bilder, så tar jeg hver enkelt bilde inn i paint, å forminsker det med ca 40-50%, å da blir bilde ca 0,040mb etter på.. Kjempe bra, men stress å gjøre det der om å om igjen å lagre å lagre osv Noen som vet om et enkelt program som kan gjøre det enklere for meg?
exmith2k Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Takk for svar, men fant en annen perfekt link her på forumet http://forum.hardware.no/index.php?showtop...18786&hl=resize
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 ADSee eller hva det heter.. ACDsee. www.acdsystems.com
Bruun Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 (endret) Microsoft Powertoys har et program som heter Image Resizer som gjør at når du høyreklikker på ett eller flere bilder så kan du velge å "Resize Images". Kan forøvrig også anbefale Power Calculator EDIT: Doh, så nå at tråden det var linket til inneholdt samme informasjon som jeg skrev. Endret 30. mai 2005 av Thompzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå